Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
En liten påminnelse...

...om att vi träffas på Rådhuset (fiket) ikväll kl 18.00.

Vi som var där förra gången, hoppas att det dyker upp fler idag: alltid kul med nya fotokompisar.

Himla trevligt hade vi förra gången vi fikade, och en liten fotoresa till Varnhems klosterkyrka har vi hunnit med sen sist också.

Ikväll får vi naturligtvis nya fotoidéer...

För er som vill betälla en macka eller så, eller som vill veta var vi träffas:

Rådhuset, Rådhusg. 9, SKÖVDE, Tel 0500 - 43 77 00

:) Håkan

Är det några av er som kan hänga på ut och ta lite nya bilder nu på Torsdag den 23 September ?
Håkan,har du fått dina kameraprylar än ?

Jag behöver fylla på arkivet med lite nya höstbilder, men jag jobbar på torsdag. Så jag kan kanske, det beror lite på när och var. Har du någon fundering på tid och plats?

AnnaKarin skrev:
Jag behöver fylla på arkivet med lite nya höstbilder, men jag jobbar på torsdag. Så jag kan kanske, det beror lite på när och var. Har du någon fundering på tid och plats?

Jag är helt öppen för alla förslag.
Jag är helledig på torsdag.
Vi pratade ju lite om Maristad sist.

Jag kan på torsdag

Marabou skrev:
Är det några av er som kan hänga på ut och ta lite nya bilder nu på Torsdag den 23 September ?
Håkan,har du fått dina kameraprylar än ?

Jag kan hänga med på torsdag :) men ingen 20D ännu:-( (Cyberphoto får in nästa last med 20D på måndag, och har jag tur, så kommer jag med i det utskicket, har köplats 50 eller så, så det ser väl inte så bra ut just nu) men än fungerar G5:an utan problem, så fota lite höstbilder vore kanon...

Mariestad vore väl inte helt fel, men efter
kl 13.00 bara...

Bestäm er bara...så kan jag nog vara med...

Det tidigaste jag kan sluta jobbet på torsdag är kl 15, vilket betyder att jag kan vara hemma i Mariestad ca kl 15:45. Behöver väl hem en sväng innan för att hämta kameran också. Blir det för sent att ses kl 16?

Jag är också sugen på att hänga på, men måste lämna de lite öppet dåjag kanske måste vara med på ett möte kl 19:00 i Lidköping. Jag lämnar besked på något sätt i sista minuten :)

Håkan, vi kan ju ta lite bilder på vägen till den plats vi ska möta upp de andra på om du vill ?

Håller tummarna att du kan hänga på Christer :)

Hur har ni det nu på onsdag, jobbar ni då? Efter en snabb koll på väderprognosen så ser onsdag bättre ut än torsdag nämligen. Men sånt kan ju ändra sig snabbt iofs.

Nya bud. Jag kan inte sluta tidigare på torsdag. I bästa fall är jag hemma vid 18-tiden. Så det ser ut som om jag får hoppa över att fota på torsdag.

AnnaKarin skrev:
Nya bud. Jag kan inte sluta tidigare på torsdag. I bästa fall är jag hemma vid 18-tiden. Så det ser ut som om jag får hoppa över att fota på torsdag.

Då tycker jag att vi tar Mariestad en annan dag när Anna-Karin kan vara med och guida oss lite och kanske visa oss något (höst)smultronställe där.

Jag håller med Håkan :)
Mariestad tar vi när du kan Anna-karin
Jag jobbar onsdag men kan ni andra ge er ut och fota så passa på om vädret är bättre då :)

Hej på er!

Jag har läst lite om era träffar ni brukar ha över en kopp kaffe...

Min fru kommer från Skövde och det händer rätt så ofta att vi är där över en helg eller så... Det hade varit roligt att hänga på er någon gång för att träffa lite nya ansikten och liksinnade människor...

Frågan är... Har ni haft/kommer ha en träff någon helg, eller kör ni för det mesta på vardagar?

mvh //Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar