Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skaraborsfotografer träffas

Produkter
(logga in för att koppla)
peter_wahlström skrev:
Hej på er!

Jag har läst lite om era träffar ni brukar ha över en kopp kaffe...

Min fru kommer från Skövde och det händer rätt så ofta att vi är där över en helg eller så... Det hade varit roligt att hänga på er någon gång för att träffa lite nya ansikten och liksinnade människor...

Frågan är... Har ni haft/kommer ha en träff någon helg, eller kör ni för det mesta på vardagar?

mvh //Peter

Hej Peter !
Vi kommer att planera in även helgdagar.
Har du något förslag på helg så skriv gärna ner det här.
Kul att du vill hänga på oss.
 
Måndag den 4/10 kl.18.00 är det Rådhusfiket som gäller igen =D
Ring gärna till fiket beställ samma dag det ni vill äta ifall det skulle vara lika utplockat som första gången vi var där.

Nu börjar det bli väldigt fina färger ute i naturen.
Kanske är hög tid för naturfotografering nästa vecka/helg ?

Ses på måndag :)
 
Måndag 4/10 fikamöte

Kan
- Annelie Andersson
- Håkan (om förkylningen medger det)
- AnnaKarin Johansson

Kan inte
- Erik Schalin
 
Vad tråkigt!

Ok, jag föreslår att vi ställer in imorgon om det vid 12-tiden imorgon inte är minst tre som anmält att de kommer.
 
Måndag 4/10 fikamöte (ny lista)

Kan
- Håkan (om förkylningen medger det)
- AnnaKarin Johansson

Kan inte
- Erik Schalin
- Annelie Andersson
 
Måndag 4/10 fikamöte (ny lista)

Kan
- AnnaKarin Johansson

Kan inte
- Erik Schalin
- Annelie Andersson
- Håkan

Jag föreslår ett annat datum en vecka framåt eller så. Vilken tid eller dag har ingen större betydelse för mig.

Någon som vill föreslå annan tid/dag?

/Håkan, fortfarande alldeles för förkyld
 
Ok, inställt idag 4/10 pga för få deltagare (inte så kul att snacka med sig själv, iofs får man bra svar då men men).

Nytt datum: den 18:e oktober, Rådhusfiket kl 18, om ingen har något annat förslag.
 
Och nu ska jag trassla till det lite....jag kan inte den 18:e (internt skämt: det är äntligen hjulafton). Men låt inte det hindra er andra om ni kan då. Föreslå gärna ett nytt datum någon. För min del fungerar det med andra veckodagar än måndag också om det underlättar.

Finns det förresten någon som är sugen på en liten fotoutflykt?
 
Jag jobbar kvällen måndag 18/10 så jag kan inte hänga på.
Förkyldningen börjar släppa nu, äntligen så man kan ge sig ut och ta lite bilder.
Förslag på vart ni vill fota ?
 
...ville bra påminna

om att vi fikar på måndag på Rådhuset i Skövde.

Nya som gamla "Fotografer Skaraborg" är naturligtvis välkomna. Kom du också!

Vi kommer:
- Håkan
- Annelie
 
...

ville bara säga att det var den 1 november som vi hade bestämt att vi skulle träffas på Rådhuset i Skövde.

Kanske någon fick intrycket att det var redan nu på måndag (jag var nog lite för tidigt ute).

Om ni vill ändra till nu på måndag istället för 1 november, går det bra för mig, annars inställer jag mig 1 november som vi bestämt förut.

:) Håkan
 
Jag kan inte komma på måndag.
Ett VIKTIGT föräldramöte i skolan.
Om ni kommer fram till några ny fotoäventyr så skriv gärna ner det =D
Annelie
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.