Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Proboarder
Aktiv medlem
Kommer ner imorgon till Stockholm C vid 11.35, vart var det vi skulle ses? O tar det lång tid att ta sig dit?
/Chris
/Chris
macmolarin
Aktiv medlem
Om du går tar det väl sisådär 10 minuter från Centralen till Kungsträdgården. Även om du fotar folk på vägen...
tydal
Medlem
Jag funderar på om jag inte ska ta och hänga på. Jag är ju ändå ledig i morgon och det kostar mig inget att åka in till Stockholm. Visserligen är jag ganska mycket nybörjare när det gäller fotografering, men jag tycker det är kul. Nu är jag ju ny här också, så ingen av er känner väl mig, men jag tycker det är trevligt att träffa nytt folk och hoppas ni tycker likadant. 09.53 ska tåget angöra centralen, så jag borde vara upp vid Kungsträdgården strax efter 10...
Janne Arleklint
Linda Björnson
Björn Hardestam
Johan Ullsten
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
Thomas Tydal
[Nästan säker] Christian Laurila
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
[KANSKE GANSKA SÄKERT] Annelie Elfsö
Janne Arleklint
Linda Björnson
Björn Hardestam
Johan Ullsten
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
Thomas Tydal
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
tydal
Medlem
Kan däremot tillägga att jag inte är nybörjare på att prata med folk. Har tidigare jobbat med kundservice och då har man ju stött på människor som varit missnöjda som man fått äran att göra nöjda igen. Så jag kan en del psykologi, och även pedagogik, för numera jobbar jag bland annat som lärare (vuxenutbildning).
Proboarder
Aktiv medlem
ändrade planer för mig o Lars iallafall, vi närvarar måndag, om Janne ( andra? ) hade lust o hänga på då.
johanu
Aktiv medlem
Janne Arleklint
Linda Björnson
Björn Hardestam
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
Tog bort mig nu i sista stund eftersom jag vaknade med kraftig nackvärk. Skit också
Ni får ha det så bra och ta många bra bilder.
/Johan
Linda Björnson
Björn Hardestam
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
Tog bort mig nu i sista stund eftersom jag vaknade med kraftig nackvärk. Skit också
Ni får ha det så bra och ta många bra bilder.
/Johan
mazz
Aktiv medlem
Janne Arleklint
Linda Björnson
Björn Hardestam
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
[TROLIGTVIS] Mats Gustavsson (Beror på flyget, ringer janne)
Linda Björnson
Björn Hardestam
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
[TROLIGTVIS] Mats Gustavsson (Beror på flyget, ringer janne)
tydal
Medlem
Så har man då hemkommit efter denna tillställning. Trodde först det skulle vara lite knepigt att hitta gänget eftersom jag inte kände igen någon, men min oro visade sig vara helt obefogad. Det var inga som helst problem att förstå vilka som var från Fotosidan:
Bilagor
tydal
Medlem
Så här efteråt kan man konstatera att även släktet fotografer hyser trevliga individer. Alla har ännu inte tagit till sig det gamla westernordspråket att skjuta först och fråga sen. Dagens empiriska studier visade dock att den metoden fortfarande är den säkraste, även om den traditionella artigheten skördade förvånansvärda framgångar.
Kul att träffas var det. Tack för idag Peter, Mats, Janne, Annelie, KG, Linda, Christian och du i röd jacka vars namn jag uppfattade men glömde lika snabbt (var det Robert?).
Vi som hittade till Kungsträdgården: (bilden finns i större format på http://www.tydal.nu/allihopa.jpg)
Kul att träffas var det. Tack för idag Peter, Mats, Janne, Annelie, KG, Linda, Christian och du i röd jacka vars namn jag uppfattade men glömde lika snabbt (var det Robert?).
Vi som hittade till Kungsträdgården: (bilden finns i större format på http://www.tydal.nu/allihopa.jpg)
Bilagor
Alle02
Aktiv medlem
tydal skrev:
Ja,det var verkligen trevligt! Och även att träffa dig Thomas! Själv får jag vackert vänta tills mina analoga bilder är framkallade och klara!