Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack allihop för en jättekul dag!
Vi sista eftersläntrare lämnade kungsan 23.00 efter att ha hunnit med att klättra uppe på Kungsans scen och fota "inuti" en blåsorkerter (Jag hade en polare som spelade med där)

Jag återkommer med bilder, vilket jag förutsätter att alla gör.

Jag tror vi alla konstaterade att folk är väldigt snälla och ställer upp på att bli fotade! Vi skall upprepa denna övning, men då höjer vi svårighetsgraden lite :)

Dagen gav mig oxå några nya idéer på kul fotoövningar :) Jag återkommer, var så säker!

När modeller saknades modellerade vi själva...

Bilagor

• fotomodellmini.jpg
    fotomodellmini.jpg
    20 KB · Visningar: 499
Ojdå, höll ni på så länge... där ser man,
avrundar med en bild på lekledaren själv in action...

Bilagor

• jannemini.jpg
    jannemini.jpg
    26.7 KB · Visningar: 512
Ack, hade jag vetat att ni skulle hållit på så sent hade jag nog knatat förbi ändå. Jag var osäker på om jag skulle ha tid idag och när jag insåg att jag trots allt var ledig vaknade jag istället 09.30 efter att ha suttit och svarat på inlägg på fotosidan långt in på morgonen.

Men jag får väl försöka nästa gång istället... för det blir väl en nästa gång?

Ja, det blir fler gånger, nästa gång i morgon :)
Vi är några som fått lite blodad tand ;)
12.00 utanför Victoria i Kungsan!

Linda var inte alls så skraj inför att fota folk som hon gav intryck av, menjag var ju tvungen att göra en bild med henne bakom en lyktstolpe ;)

Bilagor

• linda1.jpg
    linda1.jpg
    48.1 KB · Visningar: 483
Hustomten skrev:
Ja, det blir fler gånger, nästa gång i morgon :)
Vi är några som fått lite blodad tand ;)
12.00 utanför Victoria i Kungsan!
Ojsan, det var kvickt jobbat. Det blir lite tight imorgon men jag kanske hinner dit och säga hej i alla fall. Men det betyder att jag borde sluta läsa inlägg och vända tillbaka dygnet med omedelbar verkan.

Jag försöker se till att vara där i tid och inte försova mig igen.

Uppe på scenen krypandes i orkestern fick man kul vinklar. T.o.m min fetish att fota glasögon bakifrån fick jag till ;)

Bilagor

• bm1.jpg
    bm1.jpg
    23.7 KB · Visningar: 520
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar