Annons

Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?

Produkter
(logga in för att koppla)
Roligast bilder gör nog jag - när Linda och Peter mixtrar för att hamna bakom varandras ryggar och ingen vill synas ;)

Som den amatör jag är så svarar jag att du har heeeelt rätt! Precis så funkar det! =P

Så ni står alltså bakom framför ryggen..
Vet inte hur min hjärna funkar... men det där lät logiskt.. =O
Dags för semester kanske... *pust*

Hustomten skrev:
Roligast bilder gör nog jag - när Linda och Peter mixtrar för att hamna bakom varandras ryggar och ingen vill synas ;)

*skrattar* Förhoppningsvis är jag kortare än Peter och kan ... *snilleblixt!* ...faktiskt ... eller näe.. =P
... i alla fall.. så har jag nog lättare att gömma mig bakom Peter än han bakom mig.. =D

det blir nog trixigt att gömma sig bakom mig eftersom jag kommer ha min City Street Camo Outfit på mig, smälter in bättre än en gatlykta.

Senast ändrad:
Rackarns! Då får jag ta på mig lackskorna, sätta upp håret i tofsar och dra på mig den där rosa klänningen med puffärmar.. Barn får fota precis vem de vill! *asg* ;P

potion skrev:
Då får jag ta på mig lackskorna, sätta upp håret i tofsar och dra på mig den där rosa klänningen med puffärmar..

DU kommer att bli dagens motiv :)

/kg som kommer om det finns chans till kjol, eh sol!

Eftersom jag sitter på jobbet....

....och inte har tid att annat än att läsa diskussionen så lägger jag till mig på listan "bara sådär" :)

Fyll på listan om du kommer!
Söndag den 30 maj kl 10.00 framför scenen i
Kungsträdgården. Kommer du senare och vill hitta oss? ring Janne 0708-669612

Vi fotar folk ovetandes, och vi ger varandra "uppdrag" att gå fram och prata med och porträttera vissa människor.

Janne Arleklint
Linda Björnson
Björn Hardestam
Johan Ullsten
Daniel Kimmegren
Peter Honungsmåne
Daniel Norin
[Nästan säker] Christian Laurila
[KANSKE] Peter Werner
[KANSKE] Rickard Andrinsson
[KANSKE] David Molarin
[KANSKE SENARE] KG Stolt
[KANSKE GANSKA SÄKERT] Annelie Elfsö

Lite macro-lek då kanske, av folk som äter och piercade kids och glassöverdragna ungar och duvor som slåss och hundar som pinkar i dammen....Kan nog bli en del intressanta bilder...och intressanta diskussioner med foto-objekten...:)

Annelie: Mycket intressant - och lärorikt. Jag tror vi skall upptäcka att folk inte är farliga och att de flesta bjussar på sig själva :)

Hustomten skrev:
Försöker du komma från att vi på söndag skall fota folk med kortare brännvidder?

?? Nu blev det lite goddag yxskaft tycker jag. Det var ju du som stod med 300mm, inte jag. Själv använde jag mitt 17-40/4L, vilket jag även kommer ha på söndag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar