Palletheking
Aktiv medlem
Märka ord verkar vara ditt största intresse. Tycker mest synd om dig och din småsinthet. Undrar vad som driver personer som dig att ständigt försöka missförstå det andra skriver. Jag har läst flera trådar där du hakar upp dig på olika saker och ger dig på personer på ett otrevligt sätt. Det finns också andra som inte alltid håller en så trevlig ton. Men de jag tänker på tycker jag samtidigt bidrar med nyttig kunskap som tillför mycket i de olika trådarna. Dina provokationer upplever jag mer ligga i linje med ren grälsjuka och önskan om att göra folk förbannade. Tror också att rätt många håller med mig i ovanstående.Lars Johnsson skrev:
Nej jag begriper inte dig. Och det är inget förtydligande. Antingen har den USM eller HSM AF motor. Det är två olika motorer. Och sen har Canon också mer en en sorts ring-USM AF motorer
Om du nu är så kunnig kanske du kan beskriva skillnaderna på ringformad HSM och ringformad USM. Att det är två olika namn på respektive tillverkares objektivmotorer har jag förstått, men du antydde att det fanns andra skillnader mellan de bägge. Vill du tillföra något i tråden kanske du hellre bör lägga energin på den typen av föklaringar istället för att spela dum och göra dig själv till åtlöje.