Annons

ScandinavianPhotos gruppering

Produkter
(logga in för att koppla)

The Tor

Aktiv medlem
I sina kataloger delar ScandinavianPhoto upp Canons objektiv i grupperna:

AutoFocusobjektiv
70-200/2,8L USM
70-200/2,8L IS USM
70-200/4L

Ef objektiv
Ef 70-200/4,0L IS USM

Någon som kan förklara varför 70-200/4,0L IS inte hamnar med dom andra 70-200?
 
Det har jag ochså sett och undrat över. Någon förklaring har jag inte.
 
Jag har snubblat på en del konstigheter i deras websidor och försökt meddela dom via mail, och någon gång nämnt det i telefon när jag haft något annat ärende till dom. Man kunde tro att dom skulle uppskatta det men jag har aldrig fått minsta respons eller sett något tecken på rättningar. Så jag har slutat försöka hjälpa dom.
 
Jag trodde att det fanns någon logisk förklaring bakom detta som jag missat men så är det alltså inte?

Jag har mailat dom och frågat så får vi se om jag får svar.
 
Anders Östberg skrev:
Jag har snubblat på en del konstigheter i deras websidor och försökt meddela dom via mail, och någon gång nämnt det i telefon när jag haft något annat ärende till dom. Man kunde tro att dom skulle uppskatta det men jag har aldrig fått minsta respons eller sett något tecken på rättningar. Så jag har slutat försöka hjälpa dom.
Samma här. Att hitta filter är en omöjlighet vill jag minnas. Sist jag skulle köpa en artikel som jag hittat hemma på hemsidan så hittade expediten inte artikeln i systemet på datorn i butiken. Många saker ligger på helt fel ställen. Dessutom är sidan sjukt sölig ibland. Korkat av dem att inte fixa detta eftersom hemsidan är "allt" för en mestadels nätbaserad butik. En dålig hemsida är som att dra ner gardinerna i skyltfönstret.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.