ANNONS
Annons

Scandinavianphoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan inte säga att jag har blivit dåligt bemött nån gång på ScP i Mölndal och numera är jag ganska tjenis med flera av gubbarna där. Jag tycker de är duktiga men tyvärr kommer de inte att få några fortkörningsböter... Det gällde iofs för YFO också när de låg i Gamlestaden, jag har inte besökt nån av de nya butikerna.

Emil!
Huvudet på spiken!
Fortkörningsböter! Ha ha! Kul beskrivning!
Du har helt rätt, ibland undrar man vem de jobbar för. Budfirmorna måste ha dåliga tider eftersom inga butiker längre har grejer "hemma". Ökade kostnader naturligvis.

Men åtmindståne jag, har svårt att nu mer kunna rycka ut på "snabbjobb", då jag inte heller har kylen full med film. Jag har förlitat mig på att kunna hämta all nödvändig utr. från yrkesbutikerna när det gäller.
Det kan vara hyra av speciell optik, en udda färg på en bakgrundsfond, eller vad som.

Nu gäller visst framförhållning! Men säg den kund som kan ge oss det?

Re: Endast goda erfarenheter.

JAVA skrev:
Tycker det fel att ge sig på företaget, då det i det här fallet var en enskild säljare som hade en personlig åsikt. Det är ju inte helt omöjligt att han personligen tyckte/tycker att D70 är bättre än 300D.

Du har rätt, men så var ju inte fallet. Hans åsikt var inte personlig utan det var ett faktum sa han.Man kan ju inte tvärsäkert hävda saker som e direkta fakta fel o hävda att man är expert på dessa kameror. Sen så var det ju så att jag köpte ju min kamera nån månad innan o då hade jag blivit rekomenderad Canon 300D, dock ej av samma försäljare ( han verka riktigt vettig men vem vågar lita på han när hans kolleger e såna)

Scandinavian Photo i Mölndal

Efter att ha varit kund hos Voxon sedan 80-talet är det med stor frustration, efter Scandinavians övertagande, som jag står och väntar på att personalen diskuterar senaste digitalkompakten med en kund. Väntetider på 30-40 minuter är inte ovanliga även om det bara är enstaka kunder före. Det har hänt att jag ställt tillbaka prylarna i hyllan och åkt därifrån. Butiken i Mölndal verkar inte ha någon ambition att serva de kunder som vet vad de vill ha. Snubben jag handlade av idag tog dessutom 15-20 minuter på sig att få in priset på en liter framkallare i kassadatorn. Kompetens hos personalen ? Ingen aning, säkert blandat. De som kommer från gamla Voxon kunde en hel del om foto, men det verkar inte vara så många kvar av dem.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar