Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Samutställning för kvinnor.

Produkter
(logga in för att koppla)
Åter i cybern *phu* Typiskt att sådant ska hända när det är som mest hektiskt.
Tack Helena för att du förmedlade meddelandet!

Jag ska fixa i ordning en lista med alla utställarna. Återkommer med det under eftermiddagen.
 
Tyvärr två avhopp. Lite för lite tanke innan anmälan har gjort att det nu finns 2 platser lediga.
Kom igen nu så de fylls snabbt!
 
Carola,
detta är en utställning som jag gärna vill se, en spännande tanke och idé! Jag hoppas att ni får tillgång till en bra lokal, och att det blir lyckat. Men det blir det säkert!

Så nu väntar vi bara på ett vernissage, eller hur? (gillar vernissage... *blink*)

-Christian
 
Nuuu dras målsnöret!! Vi är nu 20 utställare:

Anna Svensson
Anneli Elfsö
Annika Ekebert
Annika Lund
Ariann Isaksson
Carola Lundmark
Christel Eldrim
Emelie Arveheim
Eva Lundh
Helen Gustafsson
Jennie Eriksson
Linda Björnson
Lotta Elofsson
Malinka P. Hörnfeldt
Margareta Cortés
Maria Mattiasson
Marie Alvarsson
Nina Ottesen
Pia Hansen
Wiwi Aronsson


Om du känner att du gärna hade velat vara med så håll koll på denna tråd. OM det skulle bli avhopp (vilket jag sannerligen inte hoppas ) så skriver jag här på direkten. Sedan gäller först till kvarn.

Mvh Carola
 
Vill bara önska fotograferna i gruppen lycka till med planering och genoförande av utställningen. Det skall bli spännande att få se resultatet. Hälsningar Lars
 
Planering pågår

Till er som undrar vad som händer. Vi jagar fortfarande en lokal och diskuterar lite runt vilken form gruppen ska ha, om vi ska ha ngt tema, namn på gruppen, marknadsföring osv mm

Det rullar på med andra ord... =)
 
Vill bara göra en rättelse att Helen Gustafsson heter Helena Gustavsson och ingenting annat. Rätt ska vara rätt.
 
En plats ledig.

Efter ett avhopp står nu en plats ledig.
Den anmälan som först dimper ned i min mailbox tar platsen.

Det kan dröja något innan jag svarar eftersom jag är på vift en del i helgen.

Mvh Carola
 
Efter en lång tids tystnad så kan jag nu glatt meddela att lokalfrågan ser ut att lösa sig. Dock är inget spikat än men vi återkommer med mer info så snart vi kan.

Mvh Carola
 
Ser imponerande ut. Nu ska jag kolla igenom sajten nogrannare.

Angående utställningslokal. Det är kanske lite sent nu, men kolla med Galleri Kontrast. Enskede Fotoklubb har fått har fått ha utställning där på somrarna när galleriet egentligen har stängt.
 
Plats ledig i Bella Pictura

Gruppen Bella Pictura har fått ett avhopp och söker nu en ny kvinnlig medlem.
Är du intresserad?
Anmäl dig här i forumtråden och skicka sedan omedelbart ett mail med namn och telefonuppgifter till mig på [email protected] .
Det är först till kvarn som gäller.

Mvh Carola
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.