Annons

Samutställning för kvinnor.

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!!
Har lagt undan lite semesterdagar.
Man måste ju se vad så många kvinnor har hittat på.
Jag menar utan att det går att styra.,, det verkar lite överilat..
Nä..det är bäst vi åker dit och kanske ger några goda idéer om det verkar gå över styr.
Jag har redan börjat skriva små hjälplappar som vi män utan att märkas för mycket kan ge dom små liven. En del text får vi sätta dit på plats när vi vet vart det lutar. Om kvinnorna inte klarar av att tillfredsställa oss. Om dom verkar göra egna överilade saker o s v.
Kanske nya, i och för sig kanske uppfinningsrika egendomligheter men som inte gör kvinnorna rättvisa. Kanske för allvarlig, eller åt andra hållet för glattigt. Det krävs balans som kanske kan vara svår. Vilket ju blir svårt med sådana här spontana utflytningar i en tillsynes möjligen lite okontrollerad tillställning.
Kvinnor kan ju lätt få för sig saker, och tror sig kunna förverkliga så lätt.
Jag känner föresten till en lokal här uppe. Någon mil från närmaste väg, men ändå.
Där skulle ni kvinnor kunna ordna och pyssla lite mer i eran egen takt kanske.
Tror den är gratis.
Nåja, om ni inte väljer det alternativet så funderar man ju lite om man törs ge sig tillkänna när man kommer. Man vill ju inte bli fotograferad under så kanske,,, okontrollerade förhållanden, om man med försiktighet säger så.
Se inte det här som att vi män ska komma och styra eller bryr oss direkt. Visst får ni hålla på .
Utan se det som ett mer ,,,,, uppbackande projekt av oss män.
Vi tänker bara på ert bästa.
Mvh/-Anders

Välkommen Elin!

Kul att du vill vara med oss. Dina bilder kommer att ännu mer utöka Bella Picturas bredd.

/ Pia, som tycker mångfald är bra!

Jag måste väl säga att mitt förra inlägg var en parodi på oss män och våran värld.
Åtminstone för en del av oss.
Bäst att säga det innan man försvinner ut i skogen ett par dar.
Troligen har de flesta räknat ut det.
Annars hade jag väl redan varit skalperad.:0)
Hej då, syns på utställningen!
Mvh/-Anders

Lycka till Elin, och alla ni andra..spännande att ställa ut..en utmaning som säkert ger en "kick"..
Jag ska försöka hinna på om det blir någon mer plats ledig..
Ska försöka vara lite snabbare då...:)
Kramar till er alla!!!
/Rita

Tack allihopa för erat varma välkommande!, och kram på er alla som inte hann. Ser framemot det här otroligt mkt!, Lotta var snäll som ringde ikväll så nu känner jag mig mer upplyst om allting! :D

Plats ledig

Efter moget övervägande lämnar jag min plats till förfogande i Bella Pictura.

Först till kvarn gäller för alla intresserade och att anmäla sig hos Maria i ett mail med namn och telefonnummer för vidare kontakt.

Önskar Bella med besättning hjärtligt lycka till i framtiden! :eek:)

Önskar Johanna Rebillon varmt välkommen till Bella Pictura!
Då är vi fulltaliga igen och jobbar vidare :)

/Maria

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar