Annons

Samutställning för kvinnor.

Produkter
(logga in för att koppla)
Nästan hälften av platserna fylldes under gårdagen så jag manar än en gång att ni inte tänker allt för länge innan ni anmäler er.
 
Ett stort lycka till Carola!
Jag tycker det var ett jättebra initiativ.
Kör hårt, och bry er inte om vissa trista reaktioner.

/Janne
 
Tack så mycket för alla lycka till! Vi ska göra vårt yttersta för att göra detta så bra som möjligt.

Några platser kvar. Kom igen nu tjejer!!! Imorgon kan det vara försent.
 
Yehhh, go girls, go girls.. girl power...
Stå på er damer och gör nått redit fint nu som inga gubbar kan göra bättre.


jedrans mög åsse att de ska va så himla lågt upp i lanet bara så man inte kan kolla på de.
 
bjanha skrev:
...Vilket ramaskri det skulle bli om någon annonserade en utställning där endast manliga fotografer tilläts deltaga...

Bra Björn, Bra!
Eller om Aftonbladet skulle ha en bilaga som hette MAN.

/Amir
fd jämo på sin avdelning
 
fotoskåp skrev:
Bra Björn, Bra!
Eller om Aftonbladet skulle ha en bilaga som hette MAN.

/Amir
fd jämo på sin avdelning

väldigt mycket OT:

tänk vicken lycka om den hormonella medicin jag måste äta varje dag hade varit testad på kvinnor, och inte bara på män som det är idag.
vi vet ju alla hur mycket lika hormoner vi kvinnor och män har i kroppen... not.
med resultat att kvinnorna med sjukdomen sällan blir helt friska (ca 90% av alla drabbade är kvinnor).
men forskarna bryr sig inte.

och tänk vad underbart det hade varit om man som kvinna slapp bli hånad i vården när vi vet väldigt mycket om våran egen sjukdom (vilket vi måste eftersom vi annars inte kan få den vård vi behöver, eftersom vi måste _kräva_ den).

eller bli oskyldigt anklagad av läkare för sexuellt överförbar sjukdom innan läkaren ens tittat på provsvaren.
japp. händer mig och flera andra kvinnor jag känner jämt och ständigt! kul va?
jag "älskar" att gå till vården.... not.
men mina manliga släktingar och vänner har aldrig några problem med vården.
fantastisk vård vi måste ha... eller är det synen på könen?

vården är bara ett exempel.

kan ni vara så vänliga att bara lägga ner tjafset kvinna/man och låt oss för en gångs skull ha vårat roliga.
 
fotoskåp skrev:
Bra Björn, Bra!
Eller om Aftonbladet skulle ha en bilaga som hette MAN.

/Amir
fd jämo på sin avdelning

Moget Amir, moget!!
Finns det inte redan en massa skärpblaskor där män är den uttalade målgruppen? Shitz, Café, Moore och så majoriteten av de taffliga porrblaskorna.
 
Jag tycker att detta är en bra idè. Det behövs fortfarande arrangemang där bara kvinnor är med. Och för de män som känner sig åsidosatta eller avundsjuka kan jag rekommendera DETTA!
 
Sicket jävla liv det blev på ett antal gubbar på denna site då, bara för att några tjejer vill göra en egen fotoutställning. Det fins väl bara en sak att göra och det är att önska lycka till och jag ser fram emot att se resultatet som jag är övertygad om blir exelent. Och ni gubbar som knarrar så mycket, olja lederna och kom upp med en egen ide, sedan genomför den också :).
 
Finfint initiativ tjejer, hoppas att man får tillfälle att se vad vi hittat på..
Förstår inte varför det ska gnällas, har aldrig hört en knutte gnälla på t.ex WIMA.
mvh/Gunte..
 
Nils. Vilken tur att du hittade arrangemang för bara er män;) Ni har ju t o m 10 kurser att välja på..

Detta ska ju bli skitkul! Nu har man t o m hittat motivet/en och fått bildideérna. För nya bilder ska det ju bli;) Tack Carola för att du fick upp min inspiration igen också, det behövdes:)
 
Det här blir mer och mer spännande!!!

Har tagit en stund att titta igenom alla anmälda tjejers bilder, men det har varit kul och inspirerande. En del av er "kände jag till" sedan tidigare och det var kul att få se era bilder igen. Och när det gäller övriga så var det mkt roligt att få se era bilder också. Alla är väldigt duktiga och tar sköna bilder. Det är också kul att se att vi tar så olika bilder. Har fått mkt inspiration och längtar bara efter att slita till mig en kamera och springa ut och plåta, plåta, plåta. Det känns verkligen skönt eftersom jag har en liten svacka i det personliga fotograferandet. Sitter mest och suckar över alla konfirmander som ska förevigas genom jobbet den närmaste månaden =)

Men jag har även hunnit börja känna mig lite nervös, vilket jag alltid gör innan en utställning. Det ska bli så roligt. =)
 
Har oxå kollat runt lite bland de anmälda tjejerna......oj, oj, oj, vilka duktiga fotografer....alla verkar vara så proffsiga, så jag undrar lite vad jag ska dit och göra...*L* Vet inget om hur man ordnar en sån här grej, så det är lite svårt för mig att veta vad jag kan hjälpa till med, men det är bara att säga till....
 
....

Helena: Vet precis vad du menar. Alla är jätteduktiga, men det är du med för jag har tittat på dina bilder. =)
 
larsblund skrev:
Sicket jävla liv det blev på ett antal gubbar på denna site då, bara för att några tjejer vill göra en egen fotoutställning. Det fins väl bara en sak att göra och det är att önska lycka till och jag ser fram emot att se resultatet som jag är övertygad om blir exelent. Och ni gubbar som knarrar så mycket, olja lederna och kom upp med en egen ide, sedan genomför den också :).

Jag är helt säker på att det blir en fantastisk utställning, och att tjejerna är otroligt duktiga. Men jag är FORTFARANDE nyfiken på reaktionerna från "andra läktaren" om motsvarande förslag kommit från en av oss "gnällgubbar"...
Stilla min nyfikenhet!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.