Annons

Saft på kameran, hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)
Använd alltid Fun Light - Den utan socker

Lycka till med kameran Lotta
Lyckades tvätta ren min 300D från vindruvor och vattenmelon.
Stod för nära scenkanten vid en performanceshow då dessa frukter krossades på scenen.

Tvivlar nog på att det hade varit mindre skadligt med kemiska sötningsmedel i kameran. (Tror dessutom inte det är mindre skadligt för kroppen heller och då definitivt inte för små barns njurar iaf..)

Men det är skönt att höra att andra lyckats och om att man inte är ensam om att ha kameran på fel plats;)

Idag har jag lovat mig själv att inte röra kameran alls..

Socker kristalliseras och/eller blir till en klibbig massa, vilket jag inte tror syntetiska sötningsmedel gör.
Tänk bara på hur coca-cola blir som stått länge och torkat, som permatex.

Kanske är så..
Men oavsett är den som dricker saft här värdefullare än kameran så det får bli socker fortsättningsvis med, eller möjligtvis ensdast vatten;)

En ny sån kamera på begmarknaden kan jag ju iaf få för ca 1200 gånger vad två liter saft kostar, barnet är däremot oersätterligt..

Senast ändrad:
Har du funderat på att ta reparationen på din allriskförsäkring, självrisk 1000-1500 kr beroende på vilket försäkringsbolag du har.

/Mikael

Törs jag erkänna att kameran ligger i företaget utan försäkring. Företagsförsäkringar har jag bedömt vara för dyra så hellre riskera typ..

Men kanske extra drulleförsäkringen på barnet funkar ändå? Kollar upp det bums. Tack för tipset:)

Gissa vad! Den lever:)

Tack tack för alla råd!

(optiken är dock på väg till tippen, men det känns som en baggis i sammanhanget..)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar