Annons

Sökning av fotograf

Produkter
(logga in för att koppla)
För egen del är det nog lite sent påtänkt att köra pseudonym och jag är inte värst skraj heller egentligen. Bara trött och möjligtvis lite reserverad igen, men tack ändå. Det är en bra möjlighet till de som behöver.

Vidare så är jag faktiskt lite oroad över att andra kanske kan råka ut också. Jag önskar ju ingen annan något liknande och det är nog därför jag ville ge min syn på saken här också. Men jag respekterar de beslut ni tar och tjata tänker jag inte.
 
Om forumet skall göras sökbart för alla, och indexeras i google känns det som att medlemmar bör ha möjlighet att redigera eller ta bort trådar och inlägg som inte längre känns aktuella.

Som det är nu har medlemmarna 15 minuter på sig att redigera det som kanske kommer bli publikt sökbart via google under hela den framtid FS existerar.
 
Senast ändrad:
Chansen att hela forumet blir indexerat är liten eftersom det är väldigt resurskrävande.

Dessutom anser jag inte att det skulle behövas (ta bort trådar). Fotosidan.se är ju ingen åsiktssajt utan en FOTO community.
 
Jag tycker det är naturligt att varje medlem själv skall ha möjlighet att påverka och redigera den information ni väljer att "publicera" utanför FS.

Om behov finns att ta bort en tråd i det läget kan nog bäst avgöras av skribenten.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.