Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökfunktionen lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmione

Aktiv medlem
Något har hänt i mitt Lightroom 4, för längs upp mitt på sidan i biblioteket så finns det ju en sökfunktion som du kan sortera dina bilder med. Om du söker på nyckelord, färg, flagga osv. Men nu plötsligt är den lilla grå randen där den informationen finns helt borta, fattar inte vart den tagit vägen. Har säkert kommit nån inställning men hur i sjutton får jag tillbaka den?

Ing-Marie

Filterfält

Något har hänt i mitt Lightroom 4, för längs upp mitt på sidan i biblioteket så finns det ju en sökfunktion som du kan sortera dina bilder med. Om du söker på nyckelord, färg, flagga osv. Men nu plötsligt är den lilla grå randen där den informationen finns helt borta, fattar inte vart den tagit vägen. Har säkert kommit nån inställning men hur i sjutton får jag tillbaka den?

Ing-Marie

Gå till Visa ,klicka filterfält. Klart
Mvh LOBA Stefan

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto