Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lightroom Classic; Det blir inget filnamn i den exporterade bilden
- Trådstartare Taylor
- Start datum
thommya
Aktiv medlem
Du har förmodligen "Visa i Finder" i sista fliken "Efterbearbetning".Jag hittade det här stället att ändra i och det blev bra. Men det var lite struligt att få till det. Det verkar som man skulle göra det i en speciell ordning.
Men det lustiga är att när jag nu exporterat ut en bild så dyker Finder-fönstret upp direkt efteråt. Precis som att visa "titta vad jag gjort. Jag har exporterat en bild åt dig".
Det är skitjobbigt när jag jobbar i Photoshop, Topas AI och Instagram samtidigt.
MEN. Det få va så. Jag får väl leta upp nåt annat ställe och ändra i som kan vara orsaken till detta.
Nu gäller det inte bara den här batchen av importerade bilder utan nu gäller det alla andra importeringar som inte strulat tidigare.
Så det är nog bara en generell ändring. EN ruta eller knapp som jag kommit åt och ändrat av misstag.
Fast det gäller ju att hitta det stället av alla tusen ställen att ändra på
Ändra till "Gör ingenting" så blir du av med Finder-fönstret efter exporten.
Taylor
Aktiv medlem
Tack Tommy. Det hjälpteDu har förmodligen "Visa i Finder" i sista fliken "Efterbearbetning".
Ändra till "Gör ingenting" så blir du av med Finder-fönstret efter exporten.
Visa bilaga 166090