Annons

Roliga fotograf-poser

Produkter
(logga in för att koppla)
Sven-Erik Sjöbergs rumpa

I senaste numret av tidningen Journalisten står om följande roliga händelse.

DNs politiske fotograf (som man jämt ser på TV) Sven-Erik Sjöberg har länge blivit trackad av sina kollegor, bland annat Björn Larsson Ask på SvD, om att han borde lära sig att dra upp byxorna och skaffa ett bälte. Björn Larsson Ask har t o m dragit upp byxorna på sin kollega någon gång.

Vid en presskonferens nyligen tog BLA en bild på Sven-Erik Sjöberg bakifrån när han satt på hur med halva rumpan blottad. Sven-Erik Sjöberg är visst fortarande sur äver detta.

Scanpix tyckte att bilden var så rolig att de satte dit en stämpel på rumpan med texten "tillhör DNs arkiv".

Björn Larsson Ask försvarar sin bild genom att säga: - Bilden var både bra och humoristisk. Det hade varit tjänstefel att inte ta bilden.

Undrar om killen längst upp på berget har plankat in *s*. När arrangeras en sån där fotosession i Sverige?

Noterar att höga stativ är bra att ha... o en stege...

Rätt proffersionell fotografställning.
Modellen tycks dock vara tveksam.
-Anders

Bilagor

• standstill.jpg
    standstill.jpg
    46 KB · Visningar: 578
Re: Sven-Erik Sjöbergs rumpa

froderberg skrev:

Vid en presskonferens nyligen tog BLA en bild på Sven-Erik Sjöberg bakifrån när han satt på hur med halva rumpan blottad. Sven-Erik Sjöberg är visst fortarande sur äver detta.

Scanpix tyckte att bilden var så rolig att de satte dit en stämpel på rumpan med texten "tillhör DNs arkiv".

Björn Larsson Ask försvarar sin bild genom att säga: - Bilden var både bra och humoristisk. Det hade varit tjänstefel att inte ta bilden.

Jag känner Björn och jag snackade med honom om bilden, jag fick se den t.o.m -och den är verkligen fruktansvärt kul. Sven-Erik stod på e stol och plåtade över allas huvuden och då kom häcken i lagom höjd för Björn. Sven-Erik hade skällt så på Björn att han börjat tugga fradga...Björn visade md största nöje upp den för de andra på redaktionen också :"Kom hit ska ni få se en snygg röv, ingen sån där body-builder skit"...

Re: Re: Sven-Erik Sjöbergs rumpa

Dadigan skrev:
Jag känner Björn och jag snackade med honom om bilden, jag fick se den t.o.m -och den är verkligen fruktansvärt kul. Sven-Erik stod på e stol och plåtade över allas huvuden och då kom häcken i lagom höjd för Björn. Sven-Erik hade skällt så på Björn att han börjat tugga fradga...Björn visade md största nöje upp den för de andra på redaktionen också :"Kom hit ska ni få se en snygg röv, ingen sån där body-builder skit"...

*S* ja nu har den bilden blivit lite omtalad här så du får väl fråga om du kan visa upp den här på FS *L*

Kaktusmannen

Kul med olika fotografpose´r, här ett bidrag som jag fotade 1995 i Tampa USA.

Bilagor

• kaktusmannen-tampa.jpg
    kaktusmannen-tampa.jpg
    11.9 KB · Visningar: 211
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar