ANNONS
Annons

reservdel till 350D

Produkter
(logga in för att koppla)

jangs

Medlem
Hej
visste inte riktigt vart den här frågan skulle ligga, chansar i detta forum.

Det är så här att jag har en 350D och jag brukar hålla på med den där saken som sitter precis utanför sökaren, vet inte vad den heter. Det är i alla fall som ett litet skydd, eller för att skärma av ögat från omvärlden, sak samma.
Nu råkade jag i alla fall ha sönder den idag och kan inte hitta någon som säljer såna. Vart vänder jag mig för att få tag på en ny?

// Jonas

jangs skrev:
Hej
visste inte riktigt vart den här frågan skulle ligga, chansar i detta forum.

Det är så här att jag har en 350D och jag brukar hålla på med den där saken som sitter precis utanför sökaren, vet inte vad den heter. Det är i alla fall som ett litet skydd, eller för att skärma av ögat från omvärlden, sak samma.
Nu råkade jag i alla fall ha sönder den idag och kan inte hitta någon som säljer såna. Vart vänder jag mig för att få tag på en ny?

// Jonas

Har du tagit sönder eller bara pillat bort gummit? Mitt gummi fick jag limma fast, verkar otroligt dåligt konstruerad.

Du bör hitta denna på mer "välsorterade" butiker" Annars får de beställa en åt dig! Säljer de Canon ska de kunna ordna det åt dig!

Tror bara att det kallas sökarskydd eller Ockularskydd till och med.

Jag har set dem så de finns! :)

Lycka till

defiant skrev:
MK Electronik i Mölndal göteborg säljer reservdelar till Canon kameror. på min hemsida hittar du en sprängskiss så har du artikelnummer till din pryl

http://www.tingstrom.se/canon/

Lycka tillhttp://www.mkelectronics.com/

telefonnummer:031 334 25 00
Hittade också den där, men man var tvungen att registrera sig för att ens kunna se vilka produkter de hade. Gillar inte att registrera och gav därför upp och hoppades på andra butiker.

Thomas > Jag ska till stan imorgon, ska se om expert kan ta hem. De kunde det med alla objektiv skröt de om sist jag var där i alla fall :D

Fredrik > Nej det var snäppfästet jag råkade ta sönder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar