Bengf
Aktiv medlem
Ja på frugans Ipad ( plattan ) har jag lagt 2,4 GHZ, till Datorn har jag 5 GHZ, enligt manualen så skall det vara bäst. jag har då bara två portar, routern följde med vid beställningen från bredbandsbolaget. det konstiga är att jag en sådan variation med allt mellan 16Gb till 96 Gb beroende på tidpunkt under dagen. har nog tänkt på direktkabel, men det passar lite illa med alla andra sladdar till högtalare, så det blir inte bra.
Sitter väl inte i sjön precis, tänkte mera att X-boxen kan vara en smidig lösning genväg till 4K, har ej eller någon 4K kamera, är väl lite tekniktrött på äldre dagar, får se hur det blir framöver, nästa Teve bli nog en 4K men tror att man inte skall ha för bråttom, får se hur 4k teve kommer att snurra på under 2017.
Sitter väl inte i sjön precis, tänkte mera att X-boxen kan vara en smidig lösning genväg till 4K, har ej eller någon 4K kamera, är väl lite tekniktrött på äldre dagar, får se hur det blir framöver, nästa Teve bli nog en 4K men tror att man inte skall ha för bråttom, får se hur 4k teve kommer att snurra på under 2017.