Annons

Rengöra kamerahuset på fotohörnet helsingborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

AdamSandin

Aktiv medlem
Tjena. Vad jag förstår så finns det inte så mycket fotoställen/butiker i Helsingborg.
Det ända jag hittat som inriktar sig på kameror är Fotohörnet.
Har dock själv aldrig varit där.. Är det någon som vet om dom är bra? Tänkte rengöra min D7000 nu och tänkte att man kunde göra det hos dem, är det någon som har erfarenhet av dem eller har rengjort sin kamera där innan?

Tacksam för snabba svar, tänkte rengöra den innan fredag denna veckan.

Tjena. Vad jag förstår så finns det inte så mycket fotoställen/butiker i Helsingborg.
Det ända jag hittat som inriktar sig på kameror är Fotohörnet.
Har dock själv aldrig varit där.. Är det någon som vet om dom är bra? Tänkte rengöra min D7000 nu och tänkte att man kunde göra det hos dem, är det någon som har erfarenhet av dem eller har rengjort sin kamera där innan?

Tacksam för snabba svar, tänkte rengöra den innan fredag denna veckan.

hej jo han kan rengöra den men vet inta hur bra han är .
jag var i Köpenhamn i helgen på foto mässan o fick min rengjord där då prat jag med servis killen o fick hans namne o adress till deras ställen vill du ha den ? då kan du höra av dig till max

hej jo han kan rengöra den men vet inta hur bra han är .
jag var i Köpenhamn i helgen på foto mässan o fick min rengjord där då prat jag med servis killen o fick hans namne o adress till deras ställen vill du ha den ? då kan du höra av dig till max

Ja tack gärna. var jobbar han då ?

Varför inte rengöra själv? Jan på fotohörnet säljer olika typer av utrustning, te x blåsbälg, statiskt laddat pensel och wet pads. Inte så märkvärdigt att fixa själv.

Varför inte rengöra själv? Jan på fotohörnet säljer olika typer av utrustning, te x blåsbälg, statiskt laddat pensel och wet pads. Inte så märkvärdigt att fixa själv.

Känner inte mig säker på min sak och då tycker jag det är värt pengarna att någon proffisionell och van gör det åt mig :)

Blir nog kamera teknik i Malmö som får fixa det :)

kamera teknik i Malmö är toppen, jag hade köpte några wetpads o lyckades solka ner min sensor något alldeles fantastiskt. Han fick den i ordning på ingen tid alls o skickade tillbaka den med vändande post, billigt med tycker jag, har för mig jag gav under 500lappen med frakt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar