Annons

Rekord!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Swede, du är säkert medveten om vid det här laget att dina bilder upplevs som kontroversiella av en del människor. Lägger du ut dem för kritik så får du nog acceptera en och annan negativ kommentar - och trots allt så överväger ändå de positiva!

Att någon sätter lågt betyg på ens bilder är en sak - allt kan inte passa alla - att personen ifråga inte motiverar det bättre är oacceptabelt! Att ge en etta och sedan bara motivera med att anmärka på modellens pose räcker inte.

Bildkritiken ska främst vara till HJÄLP för att vi ska kunna förbättra oss som fotografer, och bör framföras med respekt för både fotograf och - som i det här fallet - modell.

En av orsakerna till att man faktiskt ganska sällan ser ettor och tvåor som betyg är säkert att de flesta känner (borde känna) att det ställer större krav på hur man formulerar kritiken. Jag och flera med mej har försökt att motivera ettor, och som jag tror utan att fotografen ifråga tog illa upp. Som med den här bilden http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=49207

Jag fick oxå en gång kommentarer på mina bilder och så blev jag arg och startade tusen trådar bara för att jag var så arg för att någon kritiserade en bild som jag tyckte var jättebra och sen fattar jag inte varför alla i hela världen tycker saker om mina bilder hela tiden och gnäller så jag startade en tråd om det också för alla skäller på mej och mina bilder jag tycker att man bara ska tycka om mina bilder annars är man dum och kan springa iväg och snubbla.
Smart marknadsföring swede!

Jag är inte arg Johan Lundahl..

Det var jag i starten, men inte mera. Men håll med om att det inte är varje dag man får så många kommentarer på så kort tid.

Det är väl också en grund till varför du är här. Att få visa vad du kan och bedömma andra bilder. Så det där med marknadsföring? Det gör vi nog alla.

Jag vill också tacka David o company på Fotosidan!

Jag har fått ett erbjudande från ett danskt blad med erotiskt innehåll. Men då skall jag använda proffessionella modeller då ansiktet skall visas fram.

Så Fotosidan styr även i Danmark!

Hilsen Peter

Helt appråpå... Jag tänkte fråga dej Peter om du påverkats av alla kommentarer du fått här på fotosidan? Har det ändrat din syn på dina bilder något eller har, tänker främst på de negativare kommentarerna, inte påverkat dej för fem öre?
Grattis förresten till jobbet!

Hej Johan

Hej Johan!

Jag var nog allt för naiv när jag blev medlem på den här sidan. Har upptäckt med tiden att alla inte är så frisinnade som mig. Och det respekterar jag. Jag brusade upp allt för mycket i starten. Men jag blir fortfarande irriterad på folk som ändå inte kan respektera en bara för att man har god hand om damerna. Är dock glad för att jag ändå har styrt mina känslor. Jag har aldrig gett tillbaka på någon av de mindre frisinnade på den här sidan.

Jag har inte ändrat syn på mina bilder. Dem är som jag vill ha dem. Kanske laddar jag upp några bilder som jag kommer att använda i kommersiellt syfte. Men kom ihåg Johan och ni andra. Dem kvinnor jag har avbildat är lika frisinnade som mig själv.

Nu respekterar jag Er som inte tycker om nakenbilder. Ni ska bara visa lite respekt tillbaka.

Och "jobbet" är ett frilansjobb.

Jag har ett "riktigt" arbete.

Foto kommer alltid att förbli på en hobbynivå för mig. Det skall vara kul. Och det blir det inte om det blir till en rutin.

Hilsen Peter

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar