Lenfrö
Ny medlem
Jag måste sälla mig till den skara som inte är positiv till Rajala Pro Shop i Stockholm. Jag vill höja ett varningens finger för att handla från deras webshop. Har köpt produkter från dem, inte för att de
varit billigast, utan för att de säger sig kunna leverera omgående enligt hemsidan. Men så är inte
fallet. När jag efter flera dagars väntande på svar på mitt mejl jag skickat, får jag till svar att
"omgående leverans" betyder att produkten finns i någon av deras butiker i Stockholm, Malmö
eller i Finland. Jag har fortfarande efter fem veckor inte fått produkten eller ett besked om när
den kommer. De är omöjliga att få tag på i telefon och svarar väldigt sent på mejl. Det enda svar
man får är telefonsvararen som säger att samtliga säljare är upptagna i butiken. Och det är kanske
därför som ni som är positiva kan vara så. För ni bor endera i Malmö eller Stockholm och kan gå in
och handla det som ni kan se över disk. När jag efter mycket om och men har fått telefonkontakt
med butiken i Stockholm, skyller man på Canon att de inte har de produkter som man uppger
på hemsidan. Nej, Vi som inte har närhet till butikerna uppmanar jag att handla via någon annans
webhandel. Risken att inte få några grejor från Rajala, trots att man betalat i förskott för dem, är
allt för stor. Jag väntar fortfarande på mina grejor, trots att hemsidan säger att leveransen är
omgående !
Lennart
varit billigast, utan för att de säger sig kunna leverera omgående enligt hemsidan. Men så är inte
fallet. När jag efter flera dagars väntande på svar på mitt mejl jag skickat, får jag till svar att
"omgående leverans" betyder att produkten finns i någon av deras butiker i Stockholm, Malmö
eller i Finland. Jag har fortfarande efter fem veckor inte fått produkten eller ett besked om när
den kommer. De är omöjliga att få tag på i telefon och svarar väldigt sent på mejl. Det enda svar
man får är telefonsvararen som säger att samtliga säljare är upptagna i butiken. Och det är kanske
därför som ni som är positiva kan vara så. För ni bor endera i Malmö eller Stockholm och kan gå in
och handla det som ni kan se över disk. När jag efter mycket om och men har fått telefonkontakt
med butiken i Stockholm, skyller man på Canon att de inte har de produkter som man uppger
på hemsidan. Nej, Vi som inte har närhet till butikerna uppmanar jag att handla via någon annans
webhandel. Risken att inte få några grejor från Rajala, trots att man betalat i förskott för dem, är
allt för stor. Jag väntar fortfarande på mina grejor, trots att hemsidan säger att leveransen är
omgående !
Lennart