Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Publicering av bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Minita

Aktiv medlem
Jag har skickat in och fått en av mina bilder publicerad i tidningen DigitalFoto (#3/2006) under "Heta Bilder". Kul, eftersom jag tar det som ett kvitto på att fler än jag gillar bilden och att den är rätt skaplig på många sätt.

MEN

redaktionen har satt fel text till bilden eller tagit rätt text men fel bild.

Jag har mailat till redaktionen och till galleriet men inget hört av dem. Jag är nyfiken på, vilken av bilderna som de gillade. Eftersom jag inget hört av dem, tycker jag tråkigt nog att det är lite irriterande.

Vad tycker Ni? "Skit" samma - eller? Huvudsaken är att synas eller skulle Ni lägga ner lite tid på att få veta?

//Micke

Eventuellt att dom kanske skriver en liten rad i nästa nummer.. Rätta mig om jag har fel, men skickade du in 2 bilder med olika text, sen tog dom helt enkelt fel? Passar texten in i den bild som är i tidningen då?

Edit: Såg nu, texten stämmer nog kanske inte så bra på den där bilden, nu har jag iof inte sett den andra men.. Ser ut att vara fullt solsken på bilden du fick med.

Lite ot, hade min bild med där också! Roligt.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=55320

Senast ändrad:
Vi får väl se. Det blir väl till att lusläsa nästa nummer efter en ev korrigering. Har jag en himla tur, så lägger de in den andra bilden med rätt text......;-)

Isklädd sten.
Verkligen en toppenbild. Tycker det är svårt att hitta den typen av motiv där man skall föreställa sig hur bilden blir med lååånga slutartider.

//Micke

ANNONS