Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med nya Nikon 200-500 VR

Produkter
(logga in för att koppla)
Det har diskuterats flitigt på dpreview, nikonrumors m.fl, men ingen där har något 200-500 som ligger i den serien. Du är den enda som jag har stött på hittills som har det. Upplever du något problem med autofokusen på ditt objektiv?

Det har diskuterats flitigt på dpreview, nikonrumors m.fl, men ingen där har något 200-500 som ligger i den serien. Du är den enda som jag har stött på hittills som har det. Upplever du något problem med autofokusen på ditt objektiv?

Ja, jag har det problemet med autofocusen.!

Jag har en 200-500 som har det här problemet. Det är uppenbart att något inte är som det ska, när man zoomar och fokuserar samtidigt så låter det konstigt och autofokus lägger av. Fokuserar man igen så funkar det tills man zoomar samtidigt. Jag lämnar in min imorgon.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar