lottawe
Aktiv medlem
Du är missnöjd med förändringen?Arleklint skrev:
Jag har efterhärmat en gammal språklärare.
Spar orden, och koncentrera.
Var gärna rak. Jag tål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är missnöjd med förändringen?Arleklint skrev:
Jag har efterhärmat en gammal språklärare.
Spar orden, och koncentrera.
lottae skrev:
Janne, det var just orsaken till förändringen.
Det är en pool för alla medlemmar. Inte min och inte din heller trots att du initierade!Arleklint skrev:
Det är din pool! Jag lägger ner, jag bara initierade den!
lottae skrev:
Vidare så har jag funderat lite på det där med "kroppens vackra former" nu. Har bestämt mig för erkänna att jag fakiskt personligen inte anser att alla kroppar eller kroppsdelar är "vackra former", men däremot tycker jag att alla kan vara bra motiv till vackra och intressanta bilder oavsett kropp eller kroppsdel som visas.
Det där tänket gillar jageatfrog skrev:
...men man ska nog akta sig för att snäva in sig för mycket när det gäller hurdana nakenbilder det ska vara. Tom själva "genren" FINE nude art tycker jag klingar lite illa, det känns som underförstått att bilderna ska vara förskönande och avbilda människokroppen med ett romantiskt skimmer.
Det är just därför genren (och numera poolen) heter Fine Art Nude, och inte Fine Nude Art. Läs tidigare poster i tråden om betydelsen av begreppet "fine art".Tom själva "genren" FINE nude art tycker jag klingar lite illa, det känns som underförstått att bilderna ska vara förskönande och avbilda människokroppen med ett romantiskt skimmer.
Raderade länken nu. På tre klick hittade jag bl.a detta och en hel del till.lottae skrev:
........http://www.fineartnude.com/
.......Är dock inte lika säker på att det gjorde det sist jag kollade den sidan, men skulle någon nu hitta väldigt underliga länkningar där tar vi väl bort den då isf.