Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Photolab 3 i XP
- Trådstartare interpix
- Start datum
holmbo
Aktiv medlem
Du är alltså domäansluten
Det är inte säkert att det hjälper att domänanvändaren ligger i den lokala administratörsgruppen. Det var precis så jag hade det på jobbet där jag låg under domän. Loggade jag in som lokal administratör eller lokal användare med administratörsrättigheter så gick det bra men om jag loggade in på domänkontot där den användaren var med i den lokala administratörsgruppen så funkede det inte. Prova att logga in som lokal administratör (den riktiga administratören) och se om det funkar.
//Lars
Det är inte säkert att det hjälper att domänanvändaren ligger i den lokala administratörsgruppen. Det var precis så jag hade det på jobbet där jag låg under domän. Loggade jag in som lokal administratör eller lokal användare med administratörsrättigheter så gick det bra men om jag loggade in på domänkontot där den användaren var med i den lokala administratörsgruppen så funkede det inte. Prova att logga in som lokal administratör (den riktiga administratören) och se om det funkar.
//Lars
Punkk
Avslutat medlemskap
papi skrev:
Problemet var domänrelaterat.Efter att ha installerat programmet uppkopllad i nätverket så tycks det fungera i alla lägen.
Sensmoralen verkar vara att man skall sitta på jobbet när man editerar sin raw-filer
Åtminstone installationen iaf...