Det är ju min åsikt att pentax ligger pyrt till, jag tillhör mao de okunnigas skara. Fantastiskt att äntligen få ta del av din kunniga och insikstfulla analys.
Att Pentax marknadsandel är nere på 3% är alltså bara desinformation från Canons och Nikons spionavdelning. Skönt att höra. Du som är så kunnig kanske rent av känner till pentax "verkliga" marknadsandel, inte den av nikon och canon förfalskade alltså?
Oj, det var hårda bananer.....
Själv pratade jag med en snubbe som kände en person som står nära vatikanen. Han sa (lyssna upp): Påven kommer att vinna wimbledon i år.
Kom ihåg var ni läste det först.
Det som jag anser okunnigt är att tro på första bästa ryckte. Jag har inte kritiserat personer personligen. De enda jag kritiserar är de som sprider ett rykte som kommer från tomma intet.
Du skulle kunna tänka på en del saker.
Det ena är att ta det som jag skrev på allvar i alla fall och kolla igenom om det fanns någonting som du förstod vad jag menade.
Alla andra gjorde det så jag förstår inte varför du inte kunde göra det.
Du får gärna kritisera det jag säger,men gör det i alla fall på ett värdigt sätt. Du är dryg, dryg och dryg i ditt språk.
Jag ser att du har tagit stor inspiration av kvicka kommentarer á la amerikansk Tv-serie.
Skillnaden är ett det är roligt att kolla på. Jag såg dock inget nöje i att läsa det du har skrivit om mig
//E
"Att Pentax marknadsandel är nere på 3% är alltså bara desinformation från Canons och Nikons spionavdelning. Skönt att höra. Du som är så kunnig kanske rent av känner till pentax "verkliga" marknadsandel, inte den av nikon och canon förfalskade alltså?"
Detta stämmer, enligt en annons i ett forum utomlands. Jag såg det också. Det finns stora företag och det finns små. Det är inte alltid att de små går sämst. General Motors och citigroup är två av världens största företag. Nu i konkurssituation. Var hjälpte storleken på företagen dem??
"Det är ju min åsikt att pentax ligger pyrt till, jag tillhör mao de okunnigas skara. Fantastiskt att äntligen få ta del av din kunniga och insikstfulla analys."
Du får gärna ha din åsikt. Du har antagligen dock inte startat ett rykte utan grund så jag har inte kallat dig okunnig. Du tror att de ligger pyrt till. Det är en åsikt jag respekterar.
"Oj, det var hårda bananer.....
Själv pratade jag med en snubbe som kände en person som står nära vatikanen. Han sa (lyssna upp): Påven kommer att vinna wimbledon i år. "
Okej, jag förstår vad du menar. Vi alla gjorde det. Det behöver inte betyda att du behöver vara dryg för det.
Antagligen har väl även du hämtat info från någon håll innan du överhuvudtaget tänke tanken att börja skriva på den här tråden. Du får gärna informera mer om var jag kan hitta information om att pentax ligger pyrt till.
Mvh Emil