Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

PDF manual till 10D

Produkter
(logga in för att koppla)

mmmikael

Aktiv medlem
Tänkte köpa en 10D när jag är NY om ett par veckor, skulle dock vilja ta en titt på manualen innan så jag är lite bättre förbered, nån som kan lägga upp? Den på canons hemsida verkar inte funka...

tack, men det är den jag inte får att funka.
när jag klickar på user guides & manuals så kommer jag till en sida där man kan välja manualen, firmware osv... men när man klickar händer inget?

När jag klickar på "Click here to download the file" under rubriken "Product users guide & manuals" så får jag upp ett nytt fönster där jag får välja språk.

Därefter får du klicka på en länk:

DOWNLOAD
EOS 10D INSTRUCTIONS MANUAL (PDF, 7.82MB)

Okej, då är det min dator/uppkoppling det är fel på (det går INTE snabbt idag).

Tankar den från dig nu, 7kb/s (kul när man betalar för 2mbs) och bör vara klar om ca 10 minuter.

ETT STORT TACK FÖR HJÄLPEN! Uppskattar det verkligen, har letat med ljus och lykta efter den där förbannade manualen...

Den är jag oxå intresseerad av...kan någon vänlig själ kanske maila den eller ge en fungerande länk.

Den länken ovan funkar inte. Access denied när man försöker ladda ner den.

maila på [email protected]

STORT TACK!

Som jag skrev ovan så låg den på min hemsida "temporärt". Men nu finns den där en stund till. Meddela när du laddat ned...

Återigen STORT TACK, nu är den nera...

Men vet någon varför det inte gick att ladda från canonsidan?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar