Magma_
Ny medlem
Löjliga argument
Jag använder PC och har _aldrig_ under det senaste året haft problem med virus.
De som har virusproblem kan uppenbarligen inte hantera sitt operativsystem.
Jag kör Windows 2003 Sp1 och det hänger sig aldrig.
Jag kör inte mac, men de gånger jag har använt mac har jag upplevt operativsystemet slött och att programmen gärna hänger sig (speciellt webläsarna).
Att starta FireFox på en mac upplever jag tar längre tid än på min PC.
Att säga att PC:n har delar från alla håll är bara löjligt, att säga att den är osmakligt ful är också löjligt, jag har min fulltower under bordet, så jag kollar aldrig på den.
För den som inte kan hantera en dator passar mac bra, Os X är inte lika flexibelt och kraftfullt som Windows. Att Os X inte får virus och blir segt är helt enkelt för att de funktionerna är borttagna, för att operativsystemet är begränsat. Windows ger dig mer frihet, men samtidigt mer ansvar.
PC med Windows är för experten.
Mac med OS X är för lamern.
Jag använder PC och har _aldrig_ under det senaste året haft problem med virus.
De som har virusproblem kan uppenbarligen inte hantera sitt operativsystem.
Jag kör Windows 2003 Sp1 och det hänger sig aldrig.
Jag kör inte mac, men de gånger jag har använt mac har jag upplevt operativsystemet slött och att programmen gärna hänger sig (speciellt webläsarna).
Att starta FireFox på en mac upplever jag tar längre tid än på min PC.
Att säga att PC:n har delar från alla håll är bara löjligt, att säga att den är osmakligt ful är också löjligt, jag har min fulltower under bordet, så jag kollar aldrig på den.
För den som inte kan hantera en dator passar mac bra, Os X är inte lika flexibelt och kraftfullt som Windows. Att Os X inte får virus och blir segt är helt enkelt för att de funktionerna är borttagna, för att operativsystemet är begränsat. Windows ger dig mer frihet, men samtidigt mer ansvar.
PC med Windows är för experten.
Mac med OS X är för lamern.