elgenper
Aktiv medlem
Nästan en smula komiskt att få skjuta denna bild med en LX3'a.
Duktig konservator.....;-)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nästan en smula komiskt att få skjuta denna bild med en LX3'a.
Uppdateringen av den automatiska vitbalansen är väl det som du kommer att märka mest.
Duktig konservator.....;-)
Ja och att få konservera ur alla tänkbara vinklar och posér är väl fantastiskt...... ;-)
Bravo! Var träffade Du djuret i fråga?
Vill absolut inte vara ofin eller otrevlig, men jag har lovat min "kompis" att inte berätta för mycket. Han sa att han absolut inte har något emot oss människor, men att det kan vara lite besvärligt att bli allt för känd.
Hoppas du har överseende med hans/hennes önskemål.
Ja, så funkade det för mig också.
Jag har nu tagit ett antal bilder med den nya uppdateringen installerad och märker en klar förbättring av den automatiska vitbalansen.
Jag brukade nästan alltid få finjustera i Lightroom, men nu behövs det sällan.
Panasonic blir bättre och bättre......
Blev sugen på att uppgradera min LX3a nu när jag läste om den nya firmwaren. Det står att batteriet måste vara fulladdat innnan man börjar men jag undrar hur mycket av laddningen används vid uppgraderingen?
Jag ska resa bort över helgen och batteriet är fulladdat nu men jag kommer inte att ha möjlighet att ladda det under resan. Om jag uppgraderar idag, kommer jag att ha tillräckligt med batteri kvar så att det räcker över helgen?
Ja, en update tar inte mer batteri än om du skulle plåtat med displayen igång