ANNONS
Annons

Onezerophoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Det håller jag inte alls med om. Den är i kB räknat likvärdig med övriga. Och i min webläsare så laddas den först av allt, utan några som helst problem.

Vad kör du för operativ, webläsare och uppkoppling?

När laddas annonsen för dig? Tyvärr har vi ingen Mac på redaktionen så vi har inte alltid möjlighet att testa.

...och just nu sitter jag med en Mac G3 modell äldre, OS 8.6, Explorer 5.1.6, fetfiber och inga problem med annonsen.

Hej

sitter hos mor o far på en w98, modem, IE5 UTAN flash, den slöar inte ner, men lämnar 1 objekt återstår hela tiden och blank vit ruta där annonsen borde vara..

Roine

Beror antagligen mest på vilken flashversion man har, om någon. Det är riktigt irriterande på datorer utan flash iaf. Med tanke på hur väl fotosidan annars fungerar även på lite udda maskiner tycker jag det är synd att en enda dålig annons ska få förstöra det fina intrycket.

/Martin

Hej

Jag tycker inte om flash alls (pga yrkesmässiga saker), men sett i detta perspektiv så är det ett extremt lågt pris att betala för allt vad fotosidan erbjuder gratis.

Dock kanske det finns andra sätt att detektera om man har flash eller ej, så det kan ju komma en lösning på fotosidan, de brukar ju vara rekordsnabba på att fixa de få konstigheter som uppträder.

Istället för att reta sig på detta borde vi nog hjälpa fotosidan att hitta annosörer istället ;-)

Roine

martinl skrev:
Beror antagligen mest på vilken flashversion man har, om någon. Det är riktigt irriterande på datorer utan flash iaf. Med tanke på hur väl fotosidan annars fungerar även på lite udda maskiner tycker jag det är synd att en enda dålig annons ska få förstöra det fina intrycket.

/Martin

Helt OK

Har inga problem med den, använder IE6, en av de senare versioner av flash och bredband. Denna annons kommer upp bland det första på sidan. Däremot så har jag till och från lite rent allmänt segt med att ladda ner FS men misstänker att det kan ha med vår uppkoppling att göra. Har ibland störningar på basstationen som sänder med microvågor. //Ronney

Kör med WinXP, IE6 och ADSL uppkoppling.
Det är lite jobbigt när den står och försöker ladda hela tiden men aldrig blir klar. Trist!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar