Annons

Omröstning! Bästa nybörjarkameran..

Produkter
(logga in för att koppla)
Söker en kamera för max ca 2000kr begagnad.
Vill att ni skriver endast vad kameran heter utan specifikation eller närmare beskrivning.

Ex. Canon EOS 300V

Den kamera som återkommer oftast blir förhoppningsvis min första kamera.

-------------------------------------------------
Anledningen till denna tråd..

Jag har startat denna omröstning för att ju mer jag läste era tips på en bra nybörjarkamera i olika trådar ju mer förvirrad blev jag. Alla verkar vilja höja sin egen förstakamera till skyarna och såklart att det är så. Det är ju trots allt den kameran som fångade ert intresse på allvar. Jag vill gärna också bli fångad av en kamera så som många av er har blivit. Därför tänkte jag att rent statistiskt så måste ju den kameran som återkommer oftast i denna unersökning vara den som värvat flest fotograferande eldsjälar och även den kamera som förhoppningsvis ska få värva mig. Nu finns det ju dock en skillnad i tid och rum sen den dagen många av er började fota och den dagen när jag kommer hålla min första kamera i handen. Därför måste ni inte rösta på just eran första kamera, kanske en uppdaterad modell istället? Ja, vad vet jag, jag är ju nybörjare...


MVH Ronald Hessman

och tack på förhand :-D
 
Det vore nog trevligt för nybörjaren om Ni kunde förklara varför Ni tycker just att dessa kameror
är bra att börja med.

/Johan Ringblom
 
Johan Ringblom skrev:
Det vore nog trevligt för nybörjaren om Ni kunde förklara varför Ni tycker just att dessa kameror
är bra att börja med.

/Johan Ringblom
Han skriver:
"Vill att ni skriver endast vad kameran heter utan specifikation eller närmare beskrivning."
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.