alfin
Aktiv medlem
Jag tror det här kan bli en alldeles utmärkt kamera (om man inte av en eller annan anledning vill ha en större sensor)
Man vill väl alltid ha en större sensor, men en mindre kamera!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det här kan bli en alldeles utmärkt kamera (om man inte av en eller annan anledning vill ha en större sensor)
Olympuschefen sade i en intervju att E-M1 är inte en uppföljare till E-M5 och att det kommer komma en riktig uppföljare till E-M5!!!
Jag saknar redan det gamla E-systemet, en kamera med topp-display, två kortplatser och rejält batteri..
Olympuschefen sade i en intervju att E-M1 är inte en uppföljare till E-M5 och att det kommer komma en riktig uppföljare till E-M5!!!
(dvs (?), en high end med inbyggd EVF och utan inbyggt batterigrepp, och kanske rentav retrostyling också)
Fotosidan sa:Olympus gör ingen hemlighet av att att OM-D-serien ska växa med minst en modell till. En enklare modell jämfört med E-M5.
Den unga generationen med fokus på kvinnor? Ska det vara deras inriktning för framtiden måntro?
Japp, två saker saknar jag oerhört från min gamla Nikon D90 jft med de M43-kameror jag haft: af-on-knapp som ligger ergonomiskt rätt, och toppdisplay. Bägge beroendeframkallande.
Enligt nyhetsartikeln på Fotosidan om E-M1 så ska det komma en OM-D-modell som år lite enklare än E-M5.