Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

olika kvalitet på olika program?

Produkter
(logga in för att koppla)

gaisaren gbg

Aktiv medlem
olika kvalitet på olika program?
Jag undrar ifall kvaliten på korten blir olika då det skiljer på skärpan ganska mycket när man tittar på foton i zoombrozer,picaza,windows livefoto. När jag tittar på mina foton i zoombrozer så är kvaliten klockren med klara och rena färjer samt bra skärpa. I picasa blir skärpan klart mycket sämre,likaså med windows livefoto. Vid framkallning av fotografi så kan jag ej välja zoombrozer utan måste välja picasa eller windows livfoto. Jag undrar ifall det som jag ser på datorn blir det verkliga resultatet vid framkallning av bilder. Det verkar ju väldigt konstigt att bilderna blir mycket bättre när man använder zoombrowser. Någon som har sett detta fenomenet,om inte så ladda upp bilderna genom zoombrowser så kommer ni att se att bilderna blir klart mycket klarare och bättre än windows eget program windows livefoto samt picasa.
Vänliga hälsningar gaisaren.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.