Annons

<Officiell 40D-tråd> Canon EOS 40D kommer

Produkter
(logga in för att koppla)
Grattis alla som fått..!!

och skönt att dom börjar trilla ner hos folk, själv väntar jag på dom sista slantarna.

och kom gärna med test bilder ! :=)
 
lcnilsson skrev:
Jag gick in på Komplett.se och såg att de hade 23 st Canon 40D i lager
Jag beställde 1st leverans inom 2 dagar. Nu ser jag att de har 22st i lager
Passa på !!!! Pris: 11495:-

//Christer


Just nu Lagerstatus: 17 på lager. en av de är min får se om jag får den på Fredag
:)
 
Var 20 i lager när jag la en beställning nyss. Har redan beställning hos Dustin men de säger ju att det är 25 sept som gäller. Stort tack för tipset!

Tålmodig? Jag? Näää!
 
9st kvar hos Komplett...

Eftersom jag är bosatt i Norge gick jag in och kollade priset även på komplett.no, 13495NOK (16000SEK)! :S
 
Helt underbart, tack!!
Jag beställde en från Komplett när det var 9 kvar och nu är det 7, avbeställde min 13e plats på Dustin.
 
Är 5 kvar nu,

Jag får den perfekt till min födelsedag på lördag :) Jag vill hellre vara bakom linsen än frmför på min födelsedag
Trodde jag inte att man skulle kunna få tag på en nu. (hoppas att dom inte luras med lagersaldot, då blir jag och 15 andra besvikna)

(det var 9 när jag började lägga ordern, så det går undan...)
 
Plötsligt händer det...

2 kvar nu efter att jag beställt och jag hade inte ens ställt mig i kö hos någon annan tidigare.

/Fredrik
 
Jag står i kö på rätt bra platser hos Scand.photo och Hegethorns.

Så fort komplett.se är bekräftat släpper jag dessa till förmån för någon annan :)
 
Jag tackar också för tipset!
Lyckades få en när det var 5 kvar. Men tittar man på ordern så står det förväntat leveransdatum den 8:e så det verkar som att man får hålla sig till nästa vecka ändå.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.