Annons

<Officiell 40D-tråd> Canon EOS 40D kommer

Produkter
(logga in för att koppla)
Skulle gärna ha köpt, men vill ha med kitgluggen nämligen :)
Sedan har man som nr2/3 i kö hos dustin.. och gjorde direktbetalning för en vecka sedan med så pengarna är redan borta mm så är bara att vänta och bli tokig av alla er som redan fått/kommer få inom kort, men då kan man få lite fina kommentarer om kameran i alla fall!

/Philip Nordlander,
 
reed skrev:
Skulle gärna ha köpt, men vill ha med kitgluggen nämligen :)
Sedan har man som nr2/3 i kö hos dustin.. och gjorde direktbetalning för en vecka sedan med så pengarna är redan borta mm så är bara att vänta och bli tokig av alla er som redan fått/kommer få inom kort, men då kan man få lite fina kommentarer om kameran i alla fall!

/Philip Nordlander,

Kolla på Japan Foto

//Christer
 
Canon 40D Rabattcheckar?

Till de som fått sina 40D kameror: Följde det med några checkar med rabatter som det brukade följa med 350D och 400D ?

Typ 900:- cashback på vissa objektiv mm?
 
Ingen fara, men visst är det lite lurt att lägga en beställning därifrån direkt.. men man vet ju aldrig dustin kan ju få in imorgon eller vilken dag som helst. Så bäst att vänta och inte krångla skulle jag tro men dragande är det minst sagt :)

/Philip Nordlander,
 
Ni lyckliga som fått kameran idag, är det Svensk manual med?
Eller är kamerorna importerade från utlandet... Spelar kanske ingen roll, utom just då för manualspråket.
 
Warbird skrev:
Beställt!
1-10 i lager påstår websidan. Jag tänker nog ringa omedelbart imorgon för att få det bekräftat...

Bara att beställa,det stämde när jag lämnade butiken kl.18 iaf. :)

Ang. svenska manualer så var dem vi fick leverade med detta iaf.

Edit igen: Inga rabbatcheckar följde med i kartongerna.
 
Senast ändrad:
Re: Canon 40D Rabattcheckar?

Nej, det följde inte med några rabattcheckar, å andra sidan krävdes inga checkar alls vid senaste kampanjen.
 
Fick nyss mail från Pixmania :)

Hej,
Vi är glada att kunna meddela att produkten du är intresserad av har anlänt och nu är i lager.

Canon EOS 40D 13 232 SEK




Jämte det priset står ett överstrycket pris
(15 842,59 SEK) !!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.