Warbird
Aktiv medlem
Vecka 37 står det på min "order".stefan_nordstrom skrev:
Något nytt om Cyberphoto och kö:n där?
Köplats 6 kommer nu att försvinna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vecka 37 står det på min "order".stefan_nordstrom skrev:
Något nytt om Cyberphoto och kö:n där?
BengtNil skrev:
Frågor:
- På Scand.Photo i Stockholm?
- Köpte du hus eller kitet med 17-85?
aik_putte skrev:
Idag står det att kameran som jag beställde igår är släppt på plock så det betyder väl att dom håller på att skeppa den till Stockholm snart.
aik_putte skrev:
Idag står det att kameran som jag beställde igår är släppt på plock så det betyder väl att dom håller på att skeppa den till Stockholm snart.
Det fanns faktiskt 1 kvar imorse eftersom någon hade avbeställt sin från igår men den är självklart borta nu.
sinduda skrev:
Min är oxå "släppt på plock", frågan VAR i hela världen? Verkligen rafflande det här! Eller är det bara löjligt...
Kompletts centrallager ligger i Sandefjord i Norge. Om det tar lång tid för dem att plocka får ni skylla på alla lata svenska ungdomar som jobbar där (för att få råd med den obligatoriska 6 månaders sydostasienresan.)sinduda skrev:
Min är oxå "släppt på plock", frågan VAR i hela världen? Verkligen rafflande det här! Eller är det bara löjligt...
sinduda skrev:
Jag MÅSTE få min före dig så jag får vara i ledningen en liten stund.
OK, det kan jag bjuda på - den här gången.
Spårningen på posten är inte alltid att lita på på, men Kaffebrus tycks ha andra problem just nu. Min order har varit registrerad på postens "blindspot" utan att ha kommit iväg från Kaffebrus på en hel vecka!
Warbird skrev:
Kombinationen 400/5.6 med KENKO Pro 1.4 fokuserar INTE bättre än vad 30D gjorde.
apple skrev:
Är det inte lite väl hårt att döma AF:en om den inte är toksnabb på bländare 8? För det är väl vad det blir med 400/5.6 + extender 1.4?
/ Joacim
Warbird skrev:
Sitter åter på jobbet efter en runda ner till Japan Foto i Malmö. Bredvid mig finns en sprillans 40D (fins väl bara sprillans...)
På vägen tillbaka till Ängelholm ringde Kungsholms Foto och undrade om jag fortfarande var inresserad, dom hade fått in kameror idag.
Jag måste bara ät upp min Big Mac först, sedan kanske jag packar upp kameran. Eller ska jag vänta tills ikväll, imorgon har jag inte mycket tid. Vänta till på lördag!
Där har vi det.
plindquist skrev:
Haha, här står man i kö (2:a plats) på Kungsholms Foto på Kungsholmen i Stockholm, men Canon skickar kamerorna till "filialen" i Ängelholm först. Kul att Du har blivit erbjuden två kameror, hoppas du njuter av Big Macen (akta så du inte får dressing i den...).
Finns det ingen rättvisa här i världen? Hur länge ska en stackars människa behöva vänta? ;-)
/Per
Edward skrev:
Har vart och hämtat min 40D i Högdalens centrum (deras sista). Högdalens foto hade fler igår tydligen, men under natten gjordes inbrott och alla 40D utom de som förvarades i kassaskåp stals. Så vi lär snart få se stulna 40D på andrahandsmarknaden.