Annons

nytt objektiv til sony a390

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej, det är inte alls samma optiska konstruktion, det skiljer en hel del mellan dessa båda.

Det kan förefalla som att jag också är lat när jag skriver bara så här lite, men jag hittade denna tråd precis nu, och då hade du ju redan skrivit det mesta av vad som behövde skrivas, så... Alldeles utmärkt!

Dessutom är det så att det f.n. är förenat med fysisk smärta för mig att sitta här och skriva, så orsaken till att jag generellt skriver mycket mindre nu än tidigare är i alla fall inte lathet...
.

Jo, det stämmer och det klargjorde jag tydligt redan strax efter mitt första inlägg.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1690820#post1690820


Tråkigt med din skada Gunnar. Lång konvalecens på det verkar det som, eller kommer det aldrig att bli riktigt bra?


/Mats
 
Jovisst gjorde du det! Det var bara jag som ögnade igenom hela tråden här lite snabbt, så det jag mindes blev mera av "stickprov". Men bättre att det kommer upp två gånger än ingen alls!

F.ö. är Sonys 70-300 G SSM ett av mina drömobjektiv. :)


Det är inte bara olyckshändelsen (bröt bl.a. händerna) utan även annat jag "fått på halsen". Och ja, konvalescenstiden tycks bli lång. Något är redan återställt, och ytterligare en del kommer att bli det så småningom säjer läkarna. Lite kvarstående men blir det dock, som en försvagad vänsterhand. Men människan är ju som bekant ett väldigt flexibelt och anpassningsvilligt djur. Man får justera sina rutiner lite här och där, och man vänjer sig faktiskt fortare än vad jag hade föreställt mig skulle vara möjligt.. :)
.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.