Falumas
Aktiv medlem
Nu har ni inte bara spårat ur, utan är ute och kör någonstans långt ute i vildmarken...
Jo det är inte bara SJ som spårar ur, man kan även komma till oss om man tappat bort sin klocka.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu har ni inte bara spårat ur, utan är ute och kör någonstans långt ute i vildmarken...
För att isf hade Nikon inte lagt resurser på att göra retro-mög.
Alternativet är att jag har rätt och den säljer skitdåligt men tyvärr är nog Nikons marknadsavdelning bättre på att avgöra det än mig, annars borde dom sparka hela bunten.
Sen vet man ju inte varför folk köper en Zf, kanske för att få något som rör sig? En del Z6/7 ägare hoppade på Z9 sedan kom Z8 med ytterligare några nytillkommande och de sista entusiasterna hoppar kanske på Zf? Kanske bara jag kvar när de släpper Z6iiiInte ens Nikons marknadsavdelning verkar ha bedömt Popularitäten rätt och fick krypa till korset idag.
“We have received more orders for the “Z f/Z f 40mm f/2 (SE) Lens Kit” than expected, so it may take some time for delivery. So thank you in advance for your understanding.”
Ibland är mikroprogramsnivån hårdvirad, men det har knappast varit vanligt de senaste 30-40 åren.Mikroprocessorer, liksom alla andra processorer i datorer med von Neumannarkitektur, styrs av mjukvara. Vanligtvis på två nivåer, alltså mikroprogram som definierar processorns instruktionsrepertoar och dessa instruktioner som definierar applikationen.
Inte ens Nikons marknadsavdelning verkar ha bedömt Popularitäten rätt och fick krypa till korset idag.
“We have received more orders for the “Z f/Z f 40mm f/2 (SE) Lens Kit” than expected, so it may take some time for delivery. So thank you in advance for your understanding.”
Håller med dig om att den är snygg.
Går den ens att köpa "löst"?Inte ens dom trodde alltså att SÅ många var mest intresserade av sin egen image...
För retrogluggen går naturligtvis inte att använda på ett hus med modern look - om man nu är så mån om sin image :-D
Går den ens att köpa "löst"?
Du skrev att den var för att förbättra sin image, gör man inte det med snygga och coola saker?
Och cool har den väl inte hunnit bli än eller springer influencerna redan runt med den?
Smaken är som baken, tror det är många som inte håller med dig om HD.
Min chef har haft minst 10 motorcyklar av olika märken senaste 3 åren och fastnade till sist för en HD som han haft kvar i ett år nu, han menade att det var den absolut bekvämaste att köra.
Zf kommer nog att köpas av två grupper, dom som tycker den är snygg och dom som vill ha nästan alla Z8/9 funktioner men som tycker att priset på Z8/9 är lite i häftigaste laget.
Zf kommer nog att köpas av två grupper, dom som tycker den är snygg och dom som vill ha nästan alla Z8/9 funktioner men som tycker att priset på Z8/9 är lite i häftigaste laget.