Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny profilsida och händelselista

Produkter
(logga in för att koppla)
En sak känns aningen avig. På profilsidan radas kommentarer upp. När man besvarar någon kommentar så kommer även den med på listan.

Bevakning av fotografer

Går det att välja bort möjligheten att bli bevakad?
Jag tänker på den funktion där den bevakade inte får vetskap om att någon valt att bevaka den?

Vad allt är det som blir bevakat om någon väljer att bevaka det mesta möjliga runt en annan person?

/Nonno

Ordna album på profilsidan

Jag undrar om det går att välja i vilken ordning albumen visas på
profilsidan. Nu syns alltid de sex senast skapade albumen. Undrar hur många som använder "visa alla" som finns under. Vore roligt om man kunde välja vilka sex som visas, eller att de slumpas från gång till gång.

Du menar att du vill kunna välja bort att bli markerad som Favorit, men Vänner är OK för där godkänner du - eller förstår jag fel?

Jag är ju inte helt insatt i terminologin, men om valet av "Favorit" innebär att jag får rapporter om allt en vald fotograf skriver i t ex forum, kommentarer, blogginlägg, lägger upp bilder m m utan att den berörde personen vet om det - ja då är det just det jag menar. Vore trevligt att ha möjligheten att välja bort att bli "dold favoritfotograf". Det kanske innebär det ett jättejobb att skapa en sådan valmöjlighet?

/Nonno

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar