Snälla, söta rara!
Finns det möjlighet att fixa så att funktionen "se alla" faktiskt visar både gamla och nya kommentarer i alla sammanhang där denna funktion finns som ett alternativ?
Funktionen underlättar kommenterandet enormt mycket när den fungerar, för då kan jag se vilka bilder jag tidigare kommenterat hos någon annan och jag kan se vilka bilder den kommenterat hos mig både nyligen och längre tillbaka.
Det gör kommenterandet effektivare, för då behöver jag inte ögna igenom alla kommentarer under en bild för att kontrollera om jag redan sedan tidigare skrivit en kommentar på den. Jag tycker att det är trist om samma bild kommenteras två gånger av mig, då vore det ju bättre att lägga tid och engagemang på en annan av fotografens bilder.
Det borde väl i alla fall gå att få ett svar på varför ni inte tänker fixa så att en funktion som ska funka inte kommer att göra det och varför ni tagit den ståndpunkten eller berätta om den finns på någon "to do"-lista? Den här funktionen har funkat hjälpligt tidigare i alla sammanhang där den dyker upp, men efter senaste uppgraderingen fungerar den bara till vissa delar. Så ska det väl inte vara?