Palletheking
Aktiv medlem
Man kanske skulle göra sig en termos av Nikons 200-400. lite dyrt kanske men det blir i alla fall en välbyggd, vädertätad och rymlig termos.Du kan få köpa min Tokina 28-70/2,6-2,8 till ändamålet.
/K
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kanske skulle göra sig en termos av Nikons 200-400. lite dyrt kanske men det blir i alla fall en välbyggd, vädertätad och rymlig termos.Du kan få köpa min Tokina 28-70/2,6-2,8 till ändamålet.
/K
Man kanske skulle göra sig en termos av Nikons 200-400. lite dyrt kanske men det blir i alla fall en välbyggd, vädertätad och rymlig termos.
Man kanske skulle göra sig en termos av Nikons 200-400. lite dyrt kanske men det blir i alla fall en välbyggd, vädertätad och rymlig termos.
Säkert men efter att fingranskat konstruktionen så inser jag att den snarare borde byggas om till ett granatgevär.Och när man ska bjuda på en slurk så kan man fråga; - te eller kaffe? Och så vrider man lite på zoom-ringen.
Det borde ju gå med en så rackarns dyr termos!
/K
Nu har jag skrivit en utförlig recension om gluggen. Om någon saknar något område som inte tagits upp, så får ni gärna nämna det så kan jag komplettera.
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=15621