benjamineidem
Avslutat medlemskap
Nu har jag lagt upp en bild i mitt album.
Jag börjar bli mer och mer säker på att det är något fel på objektivet eller likn för jag har läst boken pärm till pärm nu och ställt in efter det. Jag har jämfört de automatiska inställningarna med de manuella, och hur jag än gör så blir aldrig bilden kvivskarp. Varken ute eller inne, varken i sol elelr skugga, med eller utan blixt. Den kamera vi fick var den som varit visningsex då det var helt slut på nya kameror. Gissar att nåt är galet och överväger att byta bort denna imorgon till en annan för jag vill inte komma hem från semestern med gryniga och oskarpa bilder=(
Har ägnat nästan ett dygn åt detta och när det dessutom är helt galet även på auto då gissar jag att det inte handlar om mig utan snarare kameran..
vad tror ni?
Kolla gärna in min bild. (finns bara en enda). Den är ett praktexempel på hur alla bilder blir.
/Erica
Jag tycker inte att den ser grynig och oskarp ut, ladda gärna upp ett utsnitt på 100%, det är svårt att avgöra annars. bilden är tagen med iso 720 står det, så lite brusigt kommer det ju bli om man kollar i större version.