Erik Schalin
Aktiv medlem
Jaha Vem på Nikon har sagt det?Bokeh skrev:
Naturligtvis kommer Nikon se över sina Prime objektiv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaha Vem på Nikon har sagt det?Bokeh skrev:
Naturligtvis kommer Nikon se över sina Prime objektiv...
Det är väl ungefär lika naturligt som att Volvo kommer att komma med nya modeller, utan att de talar om det i förväg.Erik Schalin skrev:
Jaha Vem på Nikon har sagt det?
och vad har du för hemliga källor på volvo som ger dig sån superhemlig info.Makten skrev:
Det är väl ungefär lika naturligt som att Volvo kommer att komma med nya modeller, utan att de talar om det i förväg.
Hur vet du det?PerFogelberg skrev:
Jag vet att Volvo ska komma med en ny modell i framtiden.
Men tonen är inte överlägsen Ida.Vinterflickan skrev:
Det är en massa kängor mot trådskaparen, men jag förstår allvarligt talat inte vad den här forum-attityden kommer ifrån.
Han ställde en simpel, oskyldig fråga. Man behöver väl inte dumförklara någon och dessutom påstå att persoen ifråga har "snålat" på utrustningen. Vi skulle nog alla vilja gå omkring med dom finaste, dyraste kamerrna, man hur många har råd med det? Vi vet inte varför han valde denna kameran, han är dessutom medveten om att den saknar denna specifika funktion och undrade bara om någon möjligtvis visse...
Det är just en sån här överlägsen ton, som gör att nybörjare drar sig för att fråga, man är rädd för att bli idiotförklarad. Jag skulle efterlysa samma ödmjuka, vänliga samtalston i forumen, som om man pratade ansikte mot anikte med någon, i vanliga fall.
Tycer bara det är värt att betänka...
Erik Schalin skrev:
Men tonen är inte överlägsen Ida.
Erik Schalin skrev:
OK, då säger vi så, en överlägsen attityd.
Linus, tycker du att en sådan här fråga är en bra och genomtänkt fråga?
Varför är det logiskt?lihnuz skrev:
Mer än att rent logiskt så bör i princip alla nikons objektiv de säljer inom ett par år ha afs.