magnus67
Aktiv medlem
Klipper lite ur Annas kommentarer:
Anna, varför hjälper du inte själv till att utveckla naturfotot? Skapa bilder som visar din syn på naturen. Jag tror inte det är hopplöst att förändra, men det finns kanske inte så många som vill förändra för man tycker det är bra som det är.
Om ingen annan kan/vill förändra får väl du ställa upp
Varför måste det vara drastiska förändringar? Har vi inte nog av sånt ändå i vardagen?
Själv fotar jag natur för att det är en form av avkoppling och meditation, och det tror jag gäller för många natur(amatör)fotografer. Och jag kopplar av bättre med "vackra" bilder än realistiska.
Det här var en lång tråd, orkar inte läsa alla inlägg så det här kanske bara är upprepningar:ariadne skrev:
finns det inga naturfotografer med en jävligt krass syn på livet så man kan känna igen sig?.-)
verkar tvärtom helt hopplöst att påverka nåt där
eller helt hopplöst ska jag inte säga, men trögt åtminstone?
att naturfotograerfing utvecklas det tror, men inte med så häftiga svängar eller drastiska grepp
Anna, varför hjälper du inte själv till att utveckla naturfotot? Skapa bilder som visar din syn på naturen. Jag tror inte det är hopplöst att förändra, men det finns kanske inte så många som vill förändra för man tycker det är bra som det är.
Om ingen annan kan/vill förändra får väl du ställa upp
Varför måste det vara drastiska förändringar? Har vi inte nog av sånt ändå i vardagen?
Själv fotar jag natur för att det är en form av avkoppling och meditation, och det tror jag gäller för många natur(amatör)fotografer. Och jag kopplar av bättre med "vackra" bilder än realistiska.