Annons

Naturfotofestivalen i Vårgårda 2013

Produkter
(logga in för att koppla)
Ngt svar ang kostnader?
Ser ut att vara ett kvaltiativt prog. 2013
Jag hoppas få träffa lite likasinnade - för en gång skull I min annars anonyma fotovärld:)
MVH Niclas Forsberg

Saxat från klubbens hemsida, http://vgfk.se/viktig-information-infor-natur-2013/#more-2743
"Biljetter till enskilda bildföredrag eller Lightroomseminarier löses i dörren strax före varje föreställning börjar. Detta endast i den mån det finns plats. Detta betyder i praktiken att vi först släpper in alla med biljetter och ni som vill köpa lösbiljett väntar till sist. Jämna pengar 100 kr per föreställning.

I sporthallen hålls fabrikationsdemonstrationer och bildutställningar under lördagen mellan kl 9:00 – 17:00 och kostar ingenting. Att besöka bildutställningarna kostar 50 kr / person."

/N

Spännande dagar i Vårgårda.
Min refl. efter helgen var att det var synnerligen välbesökt.
Bildutställningen var enligt mig höjdpunkten.
Mässan alltid intressant.. folktätt så det räckte :)
Tror folk handlade en hel del!
Härligt att se Ingemar Lind och Bertil Pettersson sida vid sida,, Magnus Nyman mfl mlf. Kul!
MVH Niclas Forsberg

Några reflektioner från bildföredragen? De är ju den mest intressanta delen av en Vårgårda enligt min mening.

Jag hann inte med några föredrag, men tyckte det var jättetrevligt med fabrikant- och bildutställningarna. Så många fina bilder! Kommer definitivt åka nästa år också:)

Jag såg inte heller alla, hade fullt upp i BioFotos monter, men Ole Jörgen Liodden´s "Magiska ögonblick" och John Hallméns "respektlösa" makrobilder plus alla tekniska makrotips han delade med sig av, det var mina höjdpunkter.

Jag såg inte heller alla, hade fullt upp i BioFotos monter, men Ole Jörgen Liodden´s "Magiska ögonblick" och John Hallméns "respektlösa" makrobilder plus alla tekniska makrotips han delade med sig av, det var mina höjdpunkter.

Håller med om Johns macrobilder. Har fuskat lite själv med det men inte på hans nivå.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar