Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Naturfoto i Göteborg
- Trådstartare avslutat
- Start datum
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jag är med! Den andre dec är väl uteslutet nu då det rörde sig om att sticka 6:00 (fredag, alla jobbar och jag går i skolan
WaterMelonMan
Aktiv medlem
Gatufototräffen var ju (i mitt tycke) väldigt lyckad, så jag är klart intresserad av en naturfototur. Söndagen den 4:e skulle nog passa bäst för mig, men då är det väl 1:a advent, så lördagen kanske ändå är bättre.
FouFoto
Aktiv medlem
Xi_ skrev:
Ett annat förslag är Rörö. Det ligger söder om Öckerö. Jag var där i januari i fjol och jag gillade ön riktigt bra.
Norr om Öckerö....
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jag kan ju inte bestämma åt alla andra men om vi säger söndag 4 december kanske vi kan lägga upp en lista:
1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3)
4)
5)
1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3)
4)
5)
Snabelvarg
Aktiv medlem
Vart?
Skulle ni köra Ramsvik??
Vi är två från Trollhättan som just har planerat att kusten den helgen, så vi hänger gärna på.
Skulle ni köra Ramsvik??
Vi är två från Trollhättan som just har planerat att kusten den helgen, så vi hänger gärna på.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jag har varit i ramsvik på klassresa, helt underbar natur där. Däremot tar det lite tid att åka dit...
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Visst är ramsvik fint men jag kom på att det kanske är lite långt att åka 26 mil för att fota... Så kanske amundön är ett bättre alternativ, eller liknande?