Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfoto i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Ahhhh i was to blind to see it.... ursäkta Per :)
Jag trodde du bodde i Göteborg.
Hoppas vi syns på en gemensam fototräff!
Ha det gott!

Hälsningar Michael Jönsson :)

Gatufototräffen var ju (i mitt tycke) väldigt lyckad, så jag är klart intresserad av en naturfototur. Söndagen den 4:e skulle nog passa bäst för mig, men då är det väl 1:a advent, så lördagen kanske ändå är bättre.

lördag söndag spelar mig ingen roll, jag kan tänka mig gå ut och fota första advent, ingen helig dag för mig del.

folk får väl skriva när dom kan :)

Jag röstar för söndagen. Jag tror att folk generellt har mindre att göra på söndagar än lördagar. Vad säger ni andra? Det vore bra om vi kan bestämma en dag ganska snart så att det blir lättare att anpassa sig.

//Johnnie

Jag kan ju inte bestämma åt alla andra men om vi säger söndag 4 december kanske vi kan lägga upp en lista:

1) Johnnie Dunberg
2)
3)
4)
5)

Jag kan ju inte bestämma åt alla andra men om vi säger söndag 4 december kanske vi kan lägga upp en lista:

1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3)
4)
5)

Är det OK att hoppa på sent? Har kameran inne på service för tillfället (blixten "exploderade" efter 1 vecka!)... och vet inte om jag hinner få tillbaka den innan...

Skulle vara kul att träffa några andra fototokar :)

Hej på er,

Tyvärr är jag upptagen denna helg, men jag hoppas att det blir fler utflykter med denna grupp. Jag har tillgång till bil och skulle hemskt gärna följa med er nästa gång. Ett toppeninitiativ av er. Lycka till med fotograferingen!!
MVH // Magnus

1) Johnnie Dunberg
2) Fabian Fogelberg
3) Daniel Wiegert (Jag har bil, folkabuss 7 passagerare)
4)
5)

Vart?

Skulle ni köra Ramsvik??

Vi är två från Trollhättan som just har planerat att kusten den helgen, så vi hänger gärna på.

Jag vet inte riktigt vart det ligger, men om det är inärheten av kungshamn så är det 133km..

kan nog tänka mig köra sträckan, om nu vi blir någorlunda full bil. upp till er att bestämma! :)

Visst är ramsvik fint men jag kom på att det kanske är lite långt att åka 26 mil för att fota... Så kanske amundön är ett bättre alternativ, eller liknande?

Jag skulle kunna tänka mig att åka så långt lite senare men som första tur kanske vi kan hålla oss lite närmare Göteborg? Jag kan också tänka mig Amundön som första tur. Eller någon annan ö.

mvh

Johnnie

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar