Annons

Nån som handlat av DrumTeh?

Produkter
(logga in för att koppla)

Aasa

Avslutat medlemskap
Hej!

Surfade på nätet för att jämföra priser på Canon Eos 400D (hus) och hittade denna sajten:

http://www.drumteh.co.uk/index.php

Priserna verkar för bra va? Eller kan någon rekommendera detta företag?

Tack på förhand för alla tips!

MVH, Åsa

Tack för den infon!

Det lät ju som sagt lite för bra, men ville kolla ändå...... Tusen tack för ditt snabba svar! //Åsa

Re: Re: Ligg unna för all del!!!!!!

Mattias Leppäniemi skrev:
Nyfiken på hur du kan vara så säker på din sak. Sökning på nätet gav inte mycket. Kan du utveckla??
/Mattias
Ja det kann jag DEFINITIVT! Har sparat Aigars hemsida. Sammenlikning av innhald, fotos från "warehouses" o.a. är ren kopia.
Dessa bovar dyker upp med jämna mellanrum.
Om du tväkar....kan du ju provköpa :))
/Erik J

Re: Re: Re: Ligg unna för all del!!!!!!

fujicanon skrev:
Ja det kann jag DEFINITIVT! Har sparat Aigars hemsida. Sammenlikning av innhald, fotos från "warehouses" o.a. är ren kopia.
Dessa bovar dyker upp med jämna mellanrum.
Om du tväkar....kan du ju provköpa :))
/Erik J

Nej jag är inte intresserad av att köpa, endast nyfiken på hur du kan vara så tvärsäker, men jag tror dig. Det som är för bra för att vara sant, är just ofta det. Speciellt på nätet.
/Mattias

Man behöver inte göra mer än att slå in drumteh i google och skumma sammanfattningarna i första sidans sökresultat för att direkt förstå vad det handlar om.

Ang sökningar

Hej igen,

Precis som Mattias så fick jag nästan ingenting om detta "företag" när jag först sökte på nätet - och inte här på FS heller - så det var därför jag slängde ut frågan i forumet.

För övrigt fick jag alltså upp länken till DrumTeh överst på Google-listan med hittar när jag sökte på ovannämnda kamerahus. Detta utan att jag ens skrivit något om "pris" eller "superbilligt" i min sökning. Känns lite konstigt måste jag säga.

Tack för alla svar!

//Åsa

Google hänger inte alltid med.....

Hej Åsa! Dom är "snabbt inn snabbt ut" dessa bovar. Och dom är inte ensamma. Typisk så skyltar dom med VeriSign, Visa, PayPal och alla seriösa MoneyTransfers. Men når det kommer till kraften; så skal dom ha pengar via MoneyTransfer/Western Union o.l.

Rimligt änkla att gänomskåda; men många går i fällan endå tyvärr.

Men din 400D kann du hitta billig och trygg i UK, Tyskland och Sverige. Kolla med Fotosidan, så får du råd.
Lycka till!
/Erik

PS. Nu är Lynley på 1:an DS

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar