Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nån mer som köpte 5d mkII på Rajala
- Trådstartare Santa771
- Start datum
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
tror detta är tredje tråden där någon undrar om man kan lita på Rajala, är det för att det låter finskt eller för att de har så bra priser? I vart fall är de jättebra att ha att göra med, som de flesta andra butikerna i stan.
carl_fredriksson
Aktiv medlem
Japp, jag köpte en jag med.
bostam02
Aktiv medlem
Var inne av en slump på Rajala foto igår och såg att dom sålde 5d mkII för 18498 är ju galet billigt. Så kunde inte låta bli att köpa en Nån mer som beställt? Jag har aldrig handlat där innan nån som har erfarenhet av dom?
Beställde min från Cyberphoto den 27/5 för 17.999:-
Den där termosen ingår.
NickeR
Aktiv medlem
tror detta är tredje tråden där någon undrar om man kan lita på Rajala, är det för att det låter finskt eller för att de har så bra priser? I vart fall är de jättebra att ha att göra med, som de flesta andra butikerna i stan.
Det bara inte låter finskt, det är en finsk kamerabutikskedja.
Santa771
Aktiv medlem
Beställde min från Cyberphoto den 27/5 för 17.999:-
Den där termosen ingår.
Oj har cyberphoto vart så billiga? Jag har vart innne och kollat med jämna mellan rum?
gunnargren
Aktiv medlem
Dom hade en kampanj den 27 maj, har för mig att dom firade 15 år på nätet eller något sådant.Oj har cyberphoto vart så billiga? Jag har vart innne och kollat med jämna mellan rum?
Stefan-H
Aktiv medlem
Att Rajala ofta är med på FS är kanske inte så konstigt, kan i bland ha riktigt bra priser, men det är väldigt svårt att få någon information i från dom, lyckas man få information så går den inte att lita på och deras leveranstider kan vara oändliga.
Då är t.ex Cyberphoto en mycket säkrare leverantör!
/Stefan-H
Då är t.ex Cyberphoto en mycket säkrare leverantör!
/Stefan-H
Santa771
Aktiv medlem
Dom hade en kampanj den 27 maj, har för mig att dom firade 15 år på nätet eller något sådant.
Ahh just det ja kom på det nu att jag glömnde att gå in den dagen. synd man inte gjorde det så hade man sparat 500 till
apersson850
Aktiv medlem
Eller så hade det kostat ännu fler grejor...
SubClip
Medlem
Har börjat köpa mer o mer grejer från Rajala, bor man i Stockholm så ligger butiken extremt bra till! De har dessutom inte allt för mycket kötid och personalen är både kunnig och väldigt trevlig och tillmötesgående. Stort sortiment oxå vilket är nice. Känner dock att det börjar bli lite "hemtex" över det med kampanjer som bara avlöser varandra, men det är ju iofs trevligt för oss som handlar!
Pekka M
Aktiv medlem
Visst är det kul för oss som handlar! Inte så bra jämförelse dock med företaget som säljer badlakan… de som alltid tar ungefär samma pris (normalpris) för sina handdukar, men påstår att det är 50% eller 70% rea. Rajala kör riktiga kampanjer på tillfälligt utvalda produkter. Själv köpte jag ett nytt Canon 70-200/4L för 4990:- (cirka en månad sedan). Nu kostar den 6790:- hos dem. Leveranstiden var under en vecka.
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Tyvärr är de dock värdelösa på att uppdatera sin hemsida vad gäller begagnat. Skulle köpa en 450d i toppskick, ringde och kolla och tjejen sa att den fanns och att hon la undan den. jag offrade hela lunchen i förrgår för att cykla dit och köpa den åt en kollega. Men den fanns inte när jag kom, det var bara lådan, utan glugg och övriga grejer förutom kamerahuset. Å andra sidan hade de ju bra pris på en ny likadan, så jag köpte en sån till kollegan idag, och hon var glad för det. Men bästa fyndet är fortfarande 50d med 15-85mm för 10999 kr, finns fortfarande kvar, tydligen har de totalt 50 st 50d-hus kvar, så det finns fortfarande tid att fynda.
William Spiik
Aktiv medlem
Visst är det kul för oss som handlar! Inte så bra jämförelse dock med företaget som säljer badlakan… de som alltid tar ungefär samma pris (normalpris) för sina handdukar, men påstår att det är 50% eller 70% rea. Rajala kör riktiga kampanjer på tillfälligt utvalda produkter. Själv köpte jag ett nytt Canon 70-200/4L för 4990:- (cirka en månad sedan). Nu kostar den 6790:- hos dem. Leveranstiden var under en vecka.
Fanns 70-200mm f4 för 4.900? Ohh shit, varför såg inte jag det.