Annons

Någon som sett makroobjektiv..?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Hejsan!

Nu får jag snart hem ett Sigma 100-300/4, men nu söker jag ett makroobjektiv också. Någon som sett något till salu? Jag hittar nada på de siter jag sökt.. gula tidningen, FS, blocket, koll.se, cyberbörsen..

Någon?

// Jocke, lite desperat
 
En snabbkoll visar att det finns minst två makroobjektiv till Canon bland fotosidans radannonser.
 
snysop skrev:
OJ, det måste vara årets snabbaste affär?! ;) Hur "länge" låg annonsen ute?

Jonas sa att han precis hade tryckt på knappen i princip ;)

Men när alla glupska makrofotografer ser makroobjektiv, då smäller det bara en gång! Så nu har jag det jag behöver förutom en 1,4 x konverter till Sigma.. *blink* Någon? ;)

// Jocke, som ser att det lönar sig att slå på stora djungeltrumman *skratt*
 
grattis till köpet. nu har du en "canon" helg att se fram emot om gluggen kommer innan dvs. självklart vill vi se bilderna oxå...
 
Ja Jocke, bilder vill vi se... du köper massa dyra fina grejer, men några nya bilder får vi inte se... ;)

*hehehe*

/Karin med horn i pannan... ;)
 
Phunkey skrev:
grattis till köpet. nu har du en "canon" helg att se fram emot om gluggen kommer innan dvs. självklart vill vi se bilderna oxå...

Jodå, ska visa :) Förhoppningsvis får jag det innan helgen, men om det inte kommer innan helgen så är jag inte grinig för det :)

Får "mitt" Sigma 100-300/4 på söndag också.. *spännande*

// Jocke, som söker Sigma 1,4 x konverter :)
 
snysop skrev:
Ja Jocke, bilder vill vi se... du köper massa dyra fina grejer, men några nya bilder får vi inte se... ;)

*hehehe*

/Karin med horn i pannan... ;)

Hmm, kanske kan vara en ídé ;)

Jag är dock snål och vill klaga lite på att man får betala för att ladda upp fler bilder än 10 *morr*

// Jocke, snål student med egen sida där allt minsann är gratis!!
 
Joakim A skrev:
Tack alla, speciellt Jim!
Det var så lite. Nu är det din tur att hitta en bil åt mig ;-)

//Jim, som förgäves letat efter en vettig femdörrarsvitara hur länge som helst nu, känns det som
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.